Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت دو نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در یاسوج خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد عصر سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: در تاریخ ۲۱ دی ماه در ساعت ۱۳:۲۶ گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی در بلوار خلیج فارس منطقه سرآبتاوه یاسوج به مرکز دیسپچ گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه  اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد، تصریح کرد: دو مصدوم با استنشاق مونوکسید بعد از اقدامات درمانی پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خطر بالای وسایل گرمایشی غیراستاندارد و بکارگیری وسایل نامتعارف برای افزایش دمای محیط، بیان کرد: با توجه به برودت هوا، شهروندان نسبت به رعایت موارد ایمنی در نصب و بکارگیری ابزارهای گرمایشی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد مسمومیت با مونوکسیدکربن اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رئیس سازمان اورژانس کشور در راستای بازدید از طرح‌های در حال ساخت برای سفری دو روزه وارد یاسوج شد.

وی بیان داشت: جعفر میعادی فر در این سفر از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس بازدید و سه پایگاه اورژانس را در استان کلنگ زنی می‌کند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: بازدید از توانمندی‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی این مرکز، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، توافق با شرکت نفت برای راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از طرح احداث ساختمان ستاد مرکزی و نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، نشست خبری و مطبوعاتی با رسانه‌ها و دیدار با کارکنان و کارشناسان اورژانس استان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 6089834

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله