Web Analytics Made Easy - Statcounter

23 عضو تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022 هند مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله سه روز تا پایان اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران و سفر چارتری شاگردان ایراندوست از کیش به بمبئی برای حضور در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022 هند، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان از فهرست مسافران نهایی بمبئی رونمایی کرد و روی نام چهار بازیکن خط قرمز کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از میان 27 بازیکنی که مریم ایراندوست همراه خود به جزیره کیش برده بود، مینا نافعی که 3 رقیب دیگر در خط دروازه تیم ملی داشت، در کنار سارا دیدار پدیده جوان فوتبال زنان و محدثه زلفی و مرضیه فیضی را از فهرست تیم ملی خط زد تا 23 عضو کاروان تیم ملی فوتبال زنان برای شرکت در جام ملت‌ها مشخص شوند.

با این وصف، زهره کودایی، مریم یکتایی و عارفه سیدکاظمی، سمانه چهکندی، فاطمه امینه برازجانی، بهناز طاهرخانی، ملیکا متولی، زهرا سربالی، ملیکا محمدی، نگین زندی، افسانه چترنور، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مرضیه نیکخواه، سارا ظهرابی نیا، ثنا صادقی، الهام فرهمند، یاسمن فرمانی، زهره جلالی، غزاله بنی طالبی، زهرا معصومی و سارا قمی 23 بازیکنی هستند که همراه تیم ملی فوتبال زنان در جام ملت‌ها حضور دارند.

 

تفیفک بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان براساس پست:

دروازه‌بانان

زهره کودایی، مریم یکتایی و عارفه سیدکاظمی

مدافعان

فاطمه امینه برازجانی، هادیه کر، ملیکا متولی، غزاله بنی طالبی، زهره جلالی، فاطمه عادلی و بهناز طاهرخانی

هافبک‌ها

زهرا سربالی، سارا ظهرابی‌نیا، سمانه چهکندی، یاسمن فرمانی، الهام فرهمند، زهرا معصومی، ملیکا محمدی، مرضیه نیکخواه و ثنا صادقی

مهاجمان

نگین زندی، افسانه چترنور، هاجر دباغی و سارا قمی

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال زنان جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

دیگر خبرها

  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ