Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن نریمان روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پوستر سه جشنواره هنری ارس افزود: فعالان فرهنگی و هنری همواره به عنوان تاثیرگذارترین عوامل موثر بر جامعه مطرح بوده و هستند و نقش بی بدیلی را در ایجاد نشاط در جامعه دارند و هرچه شاخص های فرهنگی و هنری در جامعه گسترش پیدا کند، آن جامعه پویا و با نشاط شده و معضلات اجتماعی کاهش یافته و رونق اقتصادی ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: به دنبال راه اندازی این جشنواره ها با هدف ایجاد نشاط و انبساط خاطر در منطقه آزاد ارس هستیم و امیدوارم با تعامل مناسب بین هنرمندان و سازمان، به نقطه مطلوب برسیم.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی ارس گفت: ارس دارای ظرفیت های بی نظیری است که قابل قیاس با سایر مناطق آزاد کشور نیست و در همین راستا معرفی این منطقه برای افرادی که شناختی از ارس نداشتند بسیار حائز اهمیت بود.

نریمان گفت: دوره اول این جشنواره، ارس را در ذهن مردم ایران تبدیل به یک فایل ماندگار از تجلی استعدادهای صنعت، محیط زیست، گردشگری، کشاورزی، تاریخی و هنری کرد.
 وی اظهار امیدواری کرد و افزود: به رغم مشکلاتی که وجود دارد امیدوارم بتوانیم این جشنواره ها را در ارس عملیاتی کنیم و علاوه بر بازگرداندن روح نشاط و شادی در بین مردم و ارسوندان، شاهد بازتاب خوب و گسترده برگزاری این جشنواره ها در بیشتر نقاط کشور و همسایگان شویم.

به گزارش ایرنا،  مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی عکس، هفتمین جشنواره ملی نمایش های خیابانی و سومین دوره مسابقات استعداد برتر ارس با حضور محسن نریمان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری این سازمان و مدیران زیرمجموعه معاونت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد ارس، یعقوب صدیق جمال دبیر هنری هفتمین جشنواره سراسری نمایش های خیابانی ارس، فرزاد تقی لر دبیر هنری سومین دوره استعدادهای برتر ارس، شورای شهر جلفا، نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان جلفا، اعضای هیات مدیره انجمن عکس و فیلم ارس و اعضای انجمن های هنری و برخی از هنرمندان ارس برگزار شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز منطقه آزاد ارس حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز منطقه آزاد ارس آذربایجان شرقی تبریز منطقه آزاد ارس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هدف ما فرهنگ سازی تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا ۱۶ اردیبهشت در دیدار با شهردار خرم آباد اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنرهایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر «عفاف و حجاب » امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.
وی خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام های موثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضتین در جامعه برداشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضاهای اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امربه معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم آباد با سایر دستگاه ها از مطالبات و بحث های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد