Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار روز از اعلام رسمی حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گذشته اما در این مدت کسانی که باید پاسخگوی دل های شکسته مردم باشند، به نحوی عجیب و غریب، سکوت پیشه کرده اند

بیشترین رنج ناشی از حذف پرسپولیس و استقلال را قلب هواداران این تیم ها متحمل شدند، برای هواداران هیجان و لذت فوتبال است که باعث می شود آنها اشتیاق دیدن تیم های محبوب خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در این میان بزرگترین خواسته هواداران 2 تیم رسیدن این 2 تیم موفقیت و رفتن به آسیاست، برای آنها بزرگترین افق افتخار، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است اما امسال اشتباه نهادهای فوتبالی باعث شد این هیجان و لذت از هواداران گرفته شود.

در این مدت حتی یک نفر هم از هواداران دو تیم عذرخواهی نکرده است. با این جوی که در فوتبال ایران حاکم است گویا فدراسیون فوتبال هیچ اشتباهی نکرده است (!)، مسئولان استقلال و پرسپولیس هم که ظاهرا در این مساله بی گناه بوده اند، کوتاهی از کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای هم که طبق ادعای خودشان نبوده، به همین علت کسی نباید از مردم بابت این رنج عمیق عذرخواهی کند. پس با این شرایط اصلا اشتباهی صورت نگرفته و کسی از میان نهادهایی که از آنها یاد کردیم به اضافه وزارت ورزش نباید از مردم عذرخواهی کنند. برای روشن شدن این که ریشه این کوتاهی و اشتباه کجاست و حالا که مسئولان یک عذرخواهی خشک و خالی هم نکردند، از مردم می خواهیم صادقانه جلو بیایند و به اشتباهات خود اقرار کنند و سپس از استقلال و پرسپولیس و سایر نهادهای فوتبالی عذرخواهی کرده و قول بدهند برای سال آینده دیگر مرتکب اشتباهی نشوند!

راستی اگر اتفاق مثبتی برای فوتبال ایران رقم خورده بود، همه امروز گفتگو می کردند و از نقش رویایی خود حرف می زدند و وعده های تکراری و بزرگتر می دادند اما امروز همه سکوت کرده اند، مثل بردی است که هزار صاحب دارد و باختی است که بی صاحب است.

پاسخگویی به مردم تا این حد سخت است؟ چرا کسی پیدا نمی شود با روایت اجتماعی کی بود کی بود من نبودم... آشنا نباشد؟

بالاخره عیب از جایی است، خیلی ها در مخمصه پاسخگویی حرف از چرخه معیوب و سیستم ناقص می زنند، درست اما چه کسانی به چرخه معیوب باید مسیر درست را بیاموزند؟ اگر سیستم دولتی در این مسیر اشتباه باشد، چه کسی باید اشتباهات را یادآوری کند؟ بالاخره کسی در این نهادهای مسئول نباید با خطر حذف تیم های بزرگ از آسیا آشنا باشد؟ کسی نباید پیش بینی امروز را می کرد؟ هرگز، چون این نهادها با من بمیرم و تو بمیرم های مدیریتی و ریش گرو گذاشتن سرکار داشتند و اینکه تقصیرها را گردن نهادهای قاره بیندازند موضوع جدیدی نیست.

آهای مردم چرا ایستاده اید؟ حداقل شما عذرخواهی کنید!

 

بیشتر بخوانید:

آقایان همیشه طلبکار؛ کاش حداقل یک عذرخواهی می کردید!

 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی