Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@23:00:44 GMT

تدابیر دولت و مجلس برای حمایت از بورس

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۴۵۶۹

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وظیفه دولت است که سازماندهی بورس را شفاف، رقابتی همراه با نقدپذیری و حمایت از سهام داران خرد برعهده بگیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز (سه‌شنبه، ۲۱ دی) در حاشیه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه درباره مسائل بانکی، گمرکات، املاک تکمیلی و عملکرد وزارت اقتصاد برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب مطالبی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاندوزی بیان کرد: برای حمایت از بورس، اجزایی از ۱۰ بسته پیشنهادی بورسی دولت، که نیازمند درج در بودجه است، در یک مصوبه رسمی و با امضای رئیس جمهور به مجلس ابلاغ می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وظیفه دولت است که سازماندهی بورس را شفاف، رقابتی همراه با نقدپذیری و حمایت از سهام داران خرد برعهده بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهباز حسن‌پور بیگلری، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی و دغدغه نمایندگان و مردم درخصوص وضعیت بورس است. درباره سیستم بانکی و وام‌های بانکی سوالات همچنان به‌طور جدی وجود دارد و انتظاراتی که کمیسیون اقتصادی از وزارت اقتصاد دارند.

 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 

مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در این مراسم با تبریک بزرگداشت روز معلم، گفت: علم، یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

 وی با بیان اینکه شهید مطهری، شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان داشت: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شباهت بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان این مطلب که همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم، افزود: بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند و بنابر این نیست که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه باشد؛ بنابراین باید به دنبال حل مسائل باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم؛ چرا که آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت‌ موشکی و‌ پهبادی به کار گرفته شد.    حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک‌، شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است.   باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است