Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت مسکن مددجویان، گفت: طی دو سال، دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان ساخته می‌شود.

جلال شیخ‌پور در آیین اختتامیه احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد لرستان که امروز ۲۱ دی‌ماه با حضور سیدضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: مقوله مسکن پیچیده و ابعاد مختلف بوده و این پیچیدگی برای محرومان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مفهوم مسکن برای خانواده‌های نیازمند تنها سرپناه نیست بلکه موجب آرامش، عزت نفس و خوب زیستن آنان می‌شود، ادامه داد: نهضت ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد به‌درستی سیاست‌گذاری شد و در این راستا از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده می‌شود.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه هر واحد مسکونی برای محرومان در بُعد اقتصادی به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند برای آنان از راهبردهای توانمندسازی محرومان است، تصریح کرد: بُعد دیگر ساخت مسکن برای خانواده‌های محروم بُعد اجتماعی آن است که شرایط مطلوب برای فعالیت آنام فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی(ره) لرستان با تأکید بر اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون در یک مرحله ۳۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان ساخته شد و امروز نیز ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان با مشارکت سپاه به بهره‌برداری می‌رسد، به تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: طی دو سال، دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان طی تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه تا پایان سال‌ جاری حداقل هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد لرستان به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در کنار ساخت مسکن از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد لرستان مرمت و بازسازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد بسيج سازندگي مسکن مددجویان لرستان مددجویان کمیته امداد لرستان واحد مسکونی برای مددجویان برای مددجویان کمیته امداد ۵۰۰ واحد مسکونی بسیج سازندگی ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر