Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: در ۳ سال برگزاری این طرح در استان ۱۶طرح از اساتید دانشگاه های ملی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی بیرجند پذیرفته شده است.

به گفته او این طرح‌ها شامل "طراحی سامانه صحت سنجی تصاویر دیجیتال"، "طراحی و ساخت دستگاه پایش لحظه‌ای و آنلاین میزان آلاینده‌های تنفسی در محیط‌های صنعتی" و "پیشنهاد نوع ۳ (هنر اسلامی - تربیت اسلامی) الگوسازی آموزش کودکان نوجوانان بزرگسالان" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح دانشجویان برگزیده، با راهنمایی و مدیریت یکی از اساتید خبره، طی مدت نُه‌ماه به صورت گروهی برای حل یکی از مسائل کشور قدم بر می‌دارند.

احمدی زاده معتقد است دانشجویان و مستعدان برتر شرکت‌کننده در این طرح می‌توانند از مزایای دریافت ماهیانه ۱ تا ۲.۵ میلیون تومان در دوره اجرای طرح، کمک ۴۰میلیون تومانی به استاد و ۴۰میلیون تومانی برای خرید تحهیزات، استفاده از دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی و دریافت امتیاز فعالیت‌های نخبگانی بهره‌مند شوند.

 ثبت نام از دانشجویان در ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن در خراسان جنوبی پایان پذیرفته، ولی پیرو موافقت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، برای خراسان جنوبی، در صورتی که هر کدام از طرح‌های احمدی روشن یک حامی و متقاضی پیدا کند و کارفرمایی تمایل به مشارکت در تشکیل و حمایت از هسته‌های نخبگانی داشته باشد، بنیاد آمادگی دارد پیشنهاده‌ها را بررسی و حمایت کند.

بنیاد ملی نخبگان در راستای رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان مستعد کشور برای ششمین سال طرح شهید احمدی روشن را برگزار می‌کند.

انتهای پیام /  ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی احمدی روشن نخبگان دانشگاهی خراسان جنوبی احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت

رئیس دانشگاه شاهد گفت: حدود ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد در سال تحصیلی جاری جذب شدند.

چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جذب اساتید جدید در این دانشگاه گفت: امسال حدود ۵۰ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه شاهد جذب شده و این تعداد برای سال تحصیلی آینده افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص نحوه جذب اساتید در این دانشگاه گفت: جذب اساتید در دانشگاه شاهد بر اساس آیین نامه جذب انجام می‌شود و مراحل جذب بر اساس قانون صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزارش یا شکایتی از اساتید از سوی دانشجویان صورت گرفته و چه برخوردی در این خصوص انجام شده گفت: از بین ۳۴۴ استادی که در دانشگاه شاهد تدریس می‌کنند، تنها شکایت از یک استاد از سوی دانشجویان داشتیم که این استاد را خودم شخصا خواستم و صبحت کردم که شروع آن هم یکی از دانشجویان بود که این استاد علیه حجاب در کلاس صحبت کرده بود که به این استاد خاطی گفته شد و تذکر لازم دادیم که تاکنون تکرار نشده است.

چلداوی اضافه کرد: شکایت از اساتید در دانشگاه شاهد بسیار معدود است و اگر موردی هم اتفاق بیفتد برخورد لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی