Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حدادزاده در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افزود: دادستانی به دلیل ذینفع بودن عموم مردم از این موضوع حمایت می کند.

به گزارش روز سه شنبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، وی با بیان اینکه دادستانی از هر نوع تصمیم مطلوبی که از اتلاف منابع عمومی کشور جلوگیری کند، حمایت می کند، اظهار کرد: فعالیت های ترویجی و فرهنگ سازی لازمه هر بخش از جامعه است، امیدواریم سازمان یادشده در این امر پیشرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حدادزاده این سازمان براساس ابلاغیه ای که صادر شد، موظف به معرفی ساختمان های بزرگ غیرایمن و خطرآفرین به مردم است و ضرورت دارد تا این سازمان تخصصی در مورد ابلاغیه و تفویض اختیاری که انجام شد فعال تر باشد و با معرفی ساختمان های غیرایمن از منافع جامعه و عموم مردم دفاع کند.

حدادزاده در این جلسه بر لزوم ترویج فرهنگ درست در خصوص مباحث مرتبط با ساخت و ساز  در استان تاکید کرد.

همچنین رییس سازمان نظام مهندسی ساحتمان یزد با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در دوره نهم هیات مدیره سازمان گفت: این نهاد به صورت دوره ای از طرح های بزرگ در حال ساخت مرکز استان و شهرستان های دارای ظرفیت بازدید می کند تا از صحت اجرای برنامه های ناظران، کارفرمایان و سازندگان پروژه اطمینان یابد و اگر چالشی در این بین وجود دارد را رفع کند.

مجتبی فرهمند در این دیدار بر برخورد با افراد بدون صلاحیت در بخش های طراحی، نظارت و اجرا را خواستار شد  و آمادگی سازمان برای شناسایی و معرفی به دستگاه قضا را اعلام کرد.

وی تاکیدکرد: این سازمان آمادگی کامل برای ورود به تمامی ساخت و سازهای ساختمانی استان را دارد و ظرفیت مهندسان یزد را در این خصوص مطلوب ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دوره از هیات مدیره به گونه ای رفتار کند تا لذت ساخت و سازهای مهندسی برای مردم محسوس تر و اعتماد عمومی به این سازمان تقویت شود.

طبق اعلام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ۷۰ درصد ساخت و سازهای استان بدون اخذ پروانه و خارج از طرح چارچوب قانونی این مجموعه و شهرداری ها از سوی مالکان ساخته و چنین پرونده های ساختمانی معمولا به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ارجاع می شود.

برچسب‌ها اجزای سازه دادگستری یزد سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور صنعت ساختمان سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجزای سازه دادگستری یزد اجزای سازه دادگستری یزد سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور صنعت ساختمان سازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار