Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن پارادوچرخه سواری گفت: با توجه به این که مهدی محمدی در سیاست کمیته ملی پارالمپیک، جزو ورزشکاران شانس کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی چین در نظر گرفته شده، تمرینات وی به صورت تخصصی و با افراد سالم پیگیری خواهد شد.

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که تنها مهدی محمدی براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک، جزو دوچرخه سواران شانس کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی چین در نظر گرفته شده است، در حال حاضر وی همراه افراد سالم در اردوی کیش بسر می‌برد و به مدت ۲ هفته تمرینات خود را در رشته نیمه استقامت، استقامت و سرعت به صورت تخصصی دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مهدی محمدی چون نفر اول آسیاست، تحت حمایت ویژه کمیته ملی پارالمپیک قرار دارد و تا زمانی که سایر دوچرخه‌سواران معلول از نظر آمادگی بدنی و رکوردی در حد و اندازه مهدی محمدی نباشند، وی کماکان تمرینات خود را با افراد سالم پیگیری خواهد کرد.

عصفوری با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پارادوچرخه سواری با حضور ۹ ورزشکار در اهواز، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها مهدی محمدی جزو نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین است و سایر دوچرخه سواران که هم اکنون اردوی آمادگی آنها در اهواز در حال برگزاری است در صورتی که بتوانند رکورد خود را تا نفر سوم آسیا ارتقاء دهند در لیست نفرات اعزامی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: محمدی قبل از اعزام به کیش، اولین اردوی آماده سازی وی با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین ماه پیش به مدت ۱۵ روز با افراد سالم در قشم برگزار شد و اکنون دومین اردوی آماده سازی او در کیش در حال برگزاری است، در صورتی که سایر دوچرخه‌سواران از نظر آمادگی بدنی و فنی نتوانند خود را به مهدی محمدی برسانند، اردوهای وی همچنان با افراد سالم ادامه خواهد داشت.

رییس انجمن پارادوچرخه سواری در پایان همچنین درباره حضور وی در مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه در هند برگزار می‌شود، گفت: برای حضور وی در این مسابقات منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم که به صورت رسمی به ما اعلام کند که ورزرشکار اعزام کنیم یا خیر؟متاسفانه هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارادوچرخه سواری بازیهای پاراآسیایی چین کمیته ملی پارالمپیک دوچرخه سواران افراد سالم دوچرخه سواری مهدی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی

دختران کبدی کار قزوینی در اردوی تیم ملی جوانان

زهرا خدابنده لو و فاطمه دیال آبادی دو کبدی کار قزوینی به اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان دعوت شدند

این اردو از فردا تا ۱۹ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود



اسماعیل پور با کراپ تمدید کرد

احمد اسماعیل پور کاپیتان فصل گذشته کراپ با حضور در باشگاه کراپ قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد

اسماعیل پور سابقه بازی ملی و لیگ‌های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد



تجلیل وزیر ورزش و جوانان از سرمربی قزوینی

در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، از رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری و مهدی الفتی ملی پوش المپین ژیمناستیک کشور تجلیل شد



گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

محمد مهدی زارعی گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان دعوت شد

این اردو برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، ۱۶ تا ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان