Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی‌اله حیاتی روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان، در محل استانداری بیان کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و نظام پزشکی محور نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مطب‌های پزشکی هستند.

وی با بیان اینکه ازرسی‌ها باید با حفظ کرامت پزشکان انجام و هفته آینده گزارش میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ارایه شود گفت: متاسفانه بحث فاصله گذاری، ماسک زدن و نصب تهویه به خوبی در مطب‌ها انجام نمی‌شود از طرفی باید به سمتی برویم که نوبتدهی اینترنتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر چند خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد اما نباید دچار عادی انگاری شده و از رعایت مسایل بهداشتی غافل شویم.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون باید مدنظر باشد افزود: تعداد افرادی که واکسن آنها در خوزستان به تاخیر افتاده قابل ملاحظه است لذا از فرمانداران انتظار داریم که در ترغیب آنها برای دریافت واکسن اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: پیش از این قرار بود مناطق دارای پوشش کم واکسیناسیون در خوزستان مشخص و در این نقاط تیم سیار واکسیناسیون مستقر شود که این امر باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی خطاب به فرمانداران افزود: ما دنبال ارایه آمار خوب نیستیم بلکه واقعیت میدان برای ما مهم است تا بر این اساس تصمیم‌گیری شود. اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا الزامی بوده و بر اساس تفویض اختیار رهبر معظم انقلاب به ستاد ملی مدیریت کرونا، در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با بیان اینکه کنترل هوشمند محدودیت‌ کرونایی در خوزستان در حال اجرا بوده و به دنبال زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا هستیم گفت: با دستگاه‌هایی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند و در اجرای مصوبات این ستاد کم کاری کنند برخورد خواهیم کرد.

هم اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا کرونا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش اصغرزاده در عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران فومن در پی افزایش بارندگی‌ها اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال بارش‌های سنگین و نقطه‌ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آماده باش هستند.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوا از آماده باش تمام دستگاه‌های امدادی خبر داد و افزود: مردم و مسافران طی این مدت از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها به جد خودداری کنند.

معاون فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم مسدود کردن راه‌های منتهی به پل‌های آبنمایی که به زیر آب رفتند، گفت: متولیان گزارش سریع هرگونه واقعه احتمالی به منظور بهبود پاسخگویی، از ادارات عضو انسداد خاص تا با تشریف مساحی نسبت به تکمیل وظایف همدیگر اقدام کنند.

اصغرزاده با تاکید بر لزوم هوشیاری بخشداران و دهیاران، خواستار همکاری تمام اعضای ستاد با مجموعه فرمانداری در مدیریت هرچه بهتر امور در شهرستان شد و ادامه داد: امیدواریم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و نیز آمادگی و پای کار بودن همه دستگاه‌ها از وارد شدن خسارت‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 6100961

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد