Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن پارادوچرخه سواری گفت: با توجه به این که مهدی محمدی در سیاست کمیته ملی پارالمپیک، جزو ورزشکاران شانس کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی چین در نظر گرفته شده، تمرینات وی به صورت تخصصی و با افراد سالم پیگیری خواهد شد.

فرهاد عصفوری، رییس انجمن پارادوچرخه سواری در خصوص وضعیت دوچرخه سواری در بازی های پاراآسیایی چین صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، وی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد:

با توجه به این که تنها مهدی محمدی براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک، جزو دوچرخه سواران شانس کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی چین در نظر گرفته شده است، در حال حاضر وی همراه افراد سالم در اردوی کیش بسر می‌برد و به مدت ۲ هفته تمرینات خود را در رشته نیمه استقامت، استقامت و سرعت به صورت تخصصی دنبال خواهد کرد.

وی گفت:

مهدی محمدی چون نفر اول آسیاست، تحت حمایت ویژه کمیته ملی پارالمپیک قرار دارد و تا زمانی که سایر دوچرخه‌سواران معلول از نظر آمادگی بدنی و رکوردی در حد و اندازه مهدی محمدی نباشند، وی کماکان تمرینات خود را با افراد سالم پیگیری خواهد کرد.

عصفوری با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پارادوچرخه سواری با حضور ۹ ورزشکار در اهواز، خاطرنشان کرد:

در حال حاضر تنها مهدی محمدی جزو نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین است و سایر دوچرخه سواران که هم اکنون اردوی آمادگی آنها در اهواز در حال برگزاری است در صورتی که بتوانند رکورد خود را تا نفر سوم آسیا ارتقاء دهند در لیست نفرات اعزامی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد:

محمدی قبل از اعزام به کیش، اولین اردوی آماده سازی وی با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین ماه پیش به مدت ۱۵ روز با افراد سالم در قشم برگزار شد و اکنون دومین اردوی آماده سازی او در کیش در حال برگزاری است، در صورتی که سایر دوچرخه‌سواران از نظر آمادگی بدنی و فنی نتوانند خود را به مهدی محمدی برسانند، اردوهای وی همچنان با افراد سالم ادامه خواهد داشت.

رییس انجمن پارادوچرخه سواری در پایان همچنین درباره حضور وی در مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه در هند برگزار می‌شود، گفت:

برای حضور وی در این مسابقات منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم که به صورت رسمی به ما اعلام کند که ورزرشکار اعزام کنیم یا خیر؟متاسفانه هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیهای پاراآسیایی چین کمیته ملی پارالمپیک پارادوچرخه سواری دوچرخه سواران افراد سالم دوچرخه سواری مهدی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند در کرمانشاه آغاز شد.

رضا رستمی مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران در حاشیه برپایی این اردو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان، اظهار کرد: این اردو با حضور ۳۵ ملی پوش از امروز(۱۲ اردیبهشت) آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر کورات تایلند است که شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران از افزایش آمار دعوتی ها به اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان خبرداد و گفت: این برای اولین بار است که طی سالهای گذشته این میزان دعوتی به اردوی تیم ملی داشته ایم. 

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثر مجموعه ای ویژه بانوان است و تمام امکانات و تجهیزات لازم در آن برای برگزاری یک اردوی مطلوب وجود دارد، این مجموعه به عنوان کمپ اردوی تیم های ملی سپک تاکرای بانوان در ایران انتخاب شده است. 

رستمی که ریاست کمیته سپک تاکرای  استان کرمانشاه را نیز عهده دار است تاکید کرد: در این مجموعه تنها سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان در ایران فعال است که اردوی تیم ملی بانوان در این محل برگزار  می شود. 

به گفته این مسئول فاطمه احمدی، هدیه احمدی، نازنین غزلی و رویا ابراهیمی به عنوان بازیکن و صبا یوسفی به عنوان مدیر اجرایی از کرمانشاه در این اردو حضور دارند. 

وی در پایان یادآورشد: خوشبختانه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تجهیزات و امکانات خوبی در کرمانشاه برای برپایی اردوی تیم های ملی سپک تاکرا فراهم شده، اما برای تداوم برگزاری این اردوها که می تواند به رشد سپک تاکرای کرمانشاه کمک کند به حمایت دیگر مسئولین استانی هم نیز نیاز داریم. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان