Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد قهرمانانی دارد که با تلاش و زحمت شخصی خود پله ها را یکی پس از دیگری پیموده و در سطوح ملی و بین المللی درخشیده‌اند.

ورزشکارانی که هر چه دارند به واسطه همت و تلاش خودشان بوده و در سطح استانی حمایت چندانی از آنها نشده در صورتی که اگر مسئولان استان رویکرد متفاوت‌تری نسبت به ورزش داشتند قهرمانان ورزشی استان در سطح ملی بسیار بیشتر از این تعداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاد داریم بعد از جام جهانی فوتبال روسیه که رشید مظاهری از استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی نیز در این تورنمنت بزرگ بین‌المللی شرکت داشت اما بعد از بازگشت تیم ملی هیچ برنامه و مراسم تجلیلی برای او در سطح استان گرفته نشد و همین بی‌توجهی مسئولان و دستگاههای مربوطه صدای رشید را هم درآورد.

در رشته فوتبال، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر به خصوص یک دهه گذشته بازیکنان مطرحی در سطوح ملی معرفی کرده که از جمله آنها می توان به میلاد غریبی، رشید مظاهری، بابک مرادی، وحید خشتان، قائم اسلامی‌خواه و موسوی و بازیکنان دیگری نام برد که درخشش خوبی در سطح ملی داشته‌اند اما متاسفانه همه این بازیکنان به نوعی دچار مشکل شده و برخی از آنها همانند بابک مرادی و رشید مظاهری اکنون در باشگاه‌های بزرگ استقلال دیگر جایگاه آنچنانی ندارند.

شاید بتوان دلیل مشکلات بازیکنان را در مورد انتخاب راه آنها و مشاوران دانست که مشاوره خوبی برای آینده این بازیکنان و ورزشکاران مطرح نداشته‌اند برای مثال وقتی در همه ورزشگاه‌های کشور از محمدرشید مظاهری با نام رشید پرسپولیسی یاد می‌شد به ناگاه او سر از باشگاه بزرگ دیگر کشور درآورد.

در آخرین مورد خبری بود که از جدا شدن قطعی بابک مرادی از باشگاه بزرگ استقلال تهران شنیدیم و این بازیکن با چشمان اشکبار تمرین این تیم را برای همیشه ترک کرد بابک مرادی بازیکن جنگنده، دونده، خوش تکنیک و با اخلاق کهگیلویه و بویراحمدی که در تیم استقلال درخشش خوبی داشت از تیم محبوب خود با چشمان اشکبار جدا شد که از جمله خبرهای بد برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

خبر بد از آن جهت که کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر هرگز ورزشکارانی در سطح یک قهرمان ملی نداشته و اکنون با افول ستاره هایی همچون رشید مظاهری و بابک مرادی ورزش استان بیش از همیشه دچار دچار خسران می‌شود.

در چند سال اخیر جوانان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدی با دیدن این نمایش های خوب از بازیکنان استان در باشگاه‌های بزرگ فوتبال روحیه و انگیزه فراوانی جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ناب خود گرفتند که اکنون با افول و یا تمام شدن عمر روزهای خوب این قهرمانان ورزشی در باشگاه های بزرگ تا حدودی در انگیزه جوانان و نوجوانان جویای نام استان اثر سوء خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز کهگیلویه و بویراحمد رشید مظاهری بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد