Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فرشید سمیعی در مورد جلسه امروز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر اظهار داشت: این جلسه طبق درخواست باشگاه گل‌گهر برگزار شد. ابتدا گل‌گهر مطالب خود را بیان کرد و سپس سه باشگاه پیکان، استقلال و سپاهان هم پاسخ‌های خود را ارائه دادند. دو نوبت این مسئله تکرار شد اما چیزی که ادله یا مستند جدیدی باشد که در جلسه بدوی مطرح شده باشد در جلسه امروز کمیته استیناف مطرح نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطالب تکرار مکررات و همان قبلی‌ها بود و چیز جدیدی نبود. کمیته استیناف هم اعلام کرد این مسائل را بررسی خواهد کرد ممکن است خیلی سریع جواب بدهند یا اینکه وقت بیشتری را صرف کنند. استعلام‌هایی را اخذ کرده و با افراد دیگری بخواهند صحبت کنند. از لحاظ فنی مسائل مانند سابق بود و شاید نظر شخصی من این باشد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا انتظار دارد کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کند، عنوان کرد: انتظار، درخواست و خواسته من این است. رأی قبلی تأیید شود اما مسئولیت با کمیته استیناف است. نمی‌توانیم برای کسی تعیین تکلیف کرده و مثل باشگاه‌های دیگر بگویم باید رأی اینگونه یا آنگونه شود. خواسته و درخواست ما این است رأی کمیته انضباطی تأیید شود اما آن جایی که این موضوع را تشخیص می‌دهد کمیته استیناف است که اعضایش مستقل و با تجربه هستند. ان‌شاءالله آنچه خواسته ما است اتفاق بیفتد.

سمیعی در مورد وضعیت اعتراض باشگاه فولاد به استفاده استقلال از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند پاسخ داد: نامه‌ای که باشگاه فولاد به سازمان لیگ زد شکوائیه نبود و استعلام بود در ذیل این نامه اشاره شده که اتهامی را متوجه باشگاه استقلال نمی‌کنیم و این نامه شکوائیه نیست زیرا در نامه شکوائیه باید اتهامی متوجه کسی باشد. سازمان لیگ هم جواب نداد و گفت برای پاسخ دادن به استعلام‌ها مکلف نیستند. زیرا اگر بخواهد پاسخ استعلام فولاد را بدهم از فردا از هم استعلام می‌کنند و می‌خواهند مدارک همدیگر را ببینند.

وی اضافه کرد: سازمان لیگ به فولاد گفت اگر مدعی چیزی است باید شکایت کند. به این دلیل که فولاد مهلت قانونی را برای شکایت از دست داده بود در نتیجه هیچگونه شکایتی از این باشگاه علیه استقلال تاکنون ثبت نشده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا کمیته استیناف بازه زمانی را برای اعلام رأی خود در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر اعلام کرده است، پاسخ داد: اصلاً زمانی مشخص نشد گفتند ممکن است خیلی سریع‌ رأی بدهند یا اینکه زمان بیشتری را صرف پرونده کنند.

کد خبر 649448 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه استقلال کمیته استیناف گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!

عضو کمیته استیناف گفت: محرومیت های یک جلسه ای تعلیقی که قطعی شده دیگر در کمیته استیناف قابلیت بررسی ندارد.

طرفداری | مهدی دادرس در خصوص اینکه گفته می شود درخواست باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت یک جلسه ای سید حسین حسینی رد شده است، صحبت هایی را انجام داد.

مهدی دادرس به آنا گفت:

برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

وی در خصوص اینکه در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت دانیال اسماعیلی فر هم چنین شرایطی برقرار است، تاکید کرد:

رای کمیته انضباطی دانیال اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و اگر رای قطعی نباشد می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند در غیر این صورای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف همچنین در مورد اینکه آیا درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته لانضباطی در مورد اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت:

چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌