Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@11:58:09 GMT

رییس جمهور باقدم مبارکتان روستای ما با صفا گردان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۳۶۰

رییس جمهور باقدم مبارکتان روستای ما با صفا گردان

وی، دراین نامه که برروی یک برگ کاغذ نوشته و از عصر سه شنبه در شبکه های اجتماعی منتشر شده آورده هرشب با ترس و وحشت از خواب می پرم وصحنه های وحشتناک از پیش چشمانمان گذر می کند.

در سیل اخیر منازل مردم این روستا در محاصره سیلاب قرار گرفت با اطلاع قرار گرفتن سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان خطاب به وی در نامه ای اظهار کرد:رییس جمهور عزیز، می دانیم  که اطلاع دارید چند شب پیش روستای ما دچار سیل شد و زیر آب رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال باردندگی ۱۲ و۱۳ دیماه جاری ۲هزارو ۵۰۰میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی از جمله راه، پل ها،خانه و باغ ها ومحصولات کشاورزی هرمزگان در شرق استان به ویژه میناب و رودان وارد کرد، تلاش جهادی مسوولان و مدیران دولت سیزدهم برای کمک به جبران خسارت های وارد شده به مردم و همدردی با آنان از همان نخستین روزها آغاز شده که ستودنی است.

براساس اعلام هواشناسی هرمزگان، میناب با ۲۷۲ و رودان با ۱۷۶ میلی‌متر بیشترین بارش ها را داشتند که آسیب بسیاری متحمل شدند و این بارش‌ ها موجب آب گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به زیر ساخت های عمومی شد و بیش از یک هزار منزل در ۳۰ محله شهرستانهای هرمزگان درجریان بارندگی روزهای اخیر دچار ابگرفتگی شد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار هرمزگان گفت: آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان صبح پنجشنبه درچهاردهمین سفر استانی مهمان مردم خون‌گرم این استان است.

 علی رئوفی روز سه‌شنبه در نشست با رسانه‌های هرمزگان افزود: در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به مدت ۲ روز برنامه‌های مختلفی شامل دیدار با نخبگان، خانواده‌های شهدا، نشست با مدیران، نشست با خبرگان صنعت و بازدیدهای میدانی از مناطق سیل زده و زلزله زده دارند.

وی ادامه داد: رییس جمهور سه بازدید سرزده خواهند داشت و نشست‌های آن در سالن ندسا برگزار می‌شود، آخرین برنامه سفر رییس جمهور دیدار با خبرنگاران است و سپس هرمزگان را ترک می‌کند.

معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: نامه‌های مردم به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سامد و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

برچسب‌ها میناب هرمزگان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب هرمزگان میناب هرمزگان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم