Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک تجارت و بیمه تجارت نو به عنوان شرکای استراتژیک در جهت توسعه فعالیت‌های مالی و بیمه‌ای خود، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام بیمه "تجارت نو"، بر اساس این تفاهم‌نامه، قرار است خدمات بیمه‌ای متنوع بیمه تجارت نو به‌عنوان یکی از محصولات سوپرمارکت مالی بانک تجارت به مشتریان سطوح مختلف بانک ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در توافقات صورت‌گرفته بخشی از ظرفیت‌های بانک تجارت در شعب و شرکت‌های زیرمجموعه این بانک نیز همکاری جدید را با بیمه تجارت نو خواهند داشت و باجه‌های بیمه تجارت نو در شعب منتخب بانک تجارت در کنار شعب این شرکت بیمه‌ای در سراسر کشور خدمات بیمه‌ای را به مشتریان بانک و سایر مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.

همچنین فعالیت اپلیکیشن بنو و اجرای طرح وام بیمه تجارت، پوشش ویژه بیماری‌های خاص، بهره‌مندی از کادر مجرب و توانمند، اخذ گواهینامه ایزو 9001  و حضور قدرتمند در بیمه‌های باربری، کشتیرانی و باربری هوایی از جمله وجوه تمایز بیمه تجارت نو در صنعت بیمه کشور به شمار می‌رود.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه تجارت نو بانک تجارت بیمه تجارت نو بانک تجارت بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ ۹ آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است.

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

کد خبر 848999 منبع: تسنیم برچسب‌ها ترکیه اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها