Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@13:54:53 GMT

وعده بزرگ بارسایی‌ها درباره خرید هالند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۶۲۸

وعده بزرگ بارسایی‌ها درباره خرید هالند

عملکرد فوق العاده ای ارلینگ هالند در سال های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده نام این ستاره نروژی تقریبا در لیست خرید تمام تیم های بزرگ اروپایی قرار بگیرد. بارسلونا نیز خواهان توافق با ارلینگ هالند شده و خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه در ماه های اخیر فعالیت خود برای توافق با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن جوان را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیس کاراسکو که مدیر کمپین تبلیغاتی موفق خوان لاپورتا برای در دست گرفتن ریاست بارسلونا در اوایل سال گذشته بود، در مصاحبه ای از علاقه رئیس بارسا به جذب ارلینگ هالند و احتمال موفقیت این باشگاه در صورت خرید این بازیکن صحبت کرده است.

لوئیس کاراسکو گفت: "ارلینگ هالند در تابستان پیش رو به بارسلونا می رود. من می دانم که خوان لاپورتا علاقه زیادی به ارلینگ هالند دارد و تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام خواهد داد. خود خوان لاپورتا نیز به خوبی که ارلینگ هالند یک بازیکن اسطوره ای و مرجع بوده و می تواند گل سرسبد پروژه فعلی بارسلونا لقب گیرد. بارسلونا با جذب ارلینگ هالند می تواند در سال های آینده بر فوتبال اروپا مسلط شود، اما شرایط برای این بازیکن در صورت انتقال به رئال مادرید اینگونه پیش نخواهد رفت."

بیشتر بخوانید:

تصویر قایدی بر پشت لکسوس هوادار الاهلی/عکس مدافع تاجیکستانی آماده بازی با فجرسپاسی/عکس انتقاد وزیر ورزش از فدراسیون فوتبال درباره حذف پرسپولیس و استقلال

258 256

کد خبر 1591661

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا ارلینگ هالند خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)