Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:54:12 GMT

بارش برف تردد در گردنه ژالانه را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۶۶۶۷

بارش برف تردد در گردنه ژالانه را مختل کرد

دیاری استواری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بارش برف و کولاک از ساعت سه بامداد امروز در گردنه ژالانه محور ارتباطی شهرستان های سروآباد و مریوان به پاوه در استان کرمانشاه و منطقه اورامان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.  

وی افزود: از همان ساعت اولیه شروع بارش برف راهداران مستقر در گردنه، کار عملیات برف روبی مسیر را آغاز کرده اند و اجازه ندادند که مسیر مسدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد یادآور شد : ارتفاع برف در گردنه ژالانه به بیش از ۵۰ سانتی متر می‌رسد و تردد در این محور را مختل و کند کرده است.

وی اضافه کرد: تردد در این گردنه بدون زنجیر چرخ اصلا امکان پذیر نیست و رانندگان و مسافران از تردد غیر ضروری در این گردنه خودداری کنند و در صورت تردد ضروری حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

استواری افزود: در حال حاضر ۱۰ نیروی راهداری با ۱۰ دستگاه برف روبی در پایگاه امداد و نجات گردنه ژالانه مستقر هستند و به صورت مستمر عملیات برف روبی را انجام می دهند تا تردد در این مسیر مسدود نشود.

وی در خصوص گردنه مارانی در محور ارتباطی سروآباد کامیاران نیز افزود: بارش برف و کولاک در این گردنه باعث کند شدن تردد شده است و تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است و تردد در سایر راههای ارتباطی شهرستان بدون مشکل در حال جریان است.

گردنه ژالانه در منطقه هورامان سروآباد در استان کردستان محور ارتباطی شهرستان‌های سروآباد و مریوان به شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه و همچنین محور ارتباطی شهر هورامان تخت و ۱۰ روستای تابعه آن با ۱۲ هزار نفر جمعیت است.

شهرستان سروآباد دارای ۴۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۲۰ کیلومتر راه فرعی (سروآباد به پاوه) است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مریوان ایرنا سروآباد بارش برف برف و یخ پاوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مریوان ایرنا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مریوان ایرنا سروآباد بارش برف برف و یخ پاوه گردنه ژالانه محور ارتباطی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته خواهد بود. همچنین عملیات در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر ۵۰۰+۲ الی ۰۰+۵ آزادراه تهران-پردیس خواهد بود و امکان تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

تردد در محور تهران-ساوه محدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود. ضمن این که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه عملیات متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۲ الی ۲۹ این محور خواهد بود. این در حالی است که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

کد خبر 748609

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم