Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@14:25:12 GMT

سارق کابل‌های برق فشار قوی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۷۰۴۱

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کابل‌های برق فشار قوی دولت آباد در حین سرقت خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت کابل‌های فشار قوی در محدوده شهرری، تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۷ دولت آباد در حال گشت زنی فردی را بر روی تیر برق مشاهده که یک طرف برق را قطع ودرحال بریدن طرف دیگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل تیم عملیات کلانتری ۱۶۷ با مشاهده موضوع سریعا وارد عمل شده وطی یک عملیات ضربتی سارق را که با رویت ماموران قصد فرار داشت دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری دولت آباد منتقل کردند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت دارد اعلام داشت: درتحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه ارتکابی به چندین فقره سرقت کابل برق نیز معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درپایان گفت:در این رابطه نماینده حقوقی اداره برق به کلانتری دولت اباد دعوت و متهم پس از پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس سارق برق فشار قوی دستگیر مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یک دانشجوی آمریکایی مقیم ایران به جرم سرقت دستگیر شد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردی‌بهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902677

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد