Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی‌هاشم (ع)، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی و همکاری مردم و با دستور قضائی رئیس کل دادگستری استان استان چهارمحال و بختیاری، عامل اهانت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به خبر دستگیری عامل اهانت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور جلوگیری از اشاعه شایعات و دامن زدن برخی افراد به این مسئله گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این پرونده، پس از تحقیقات و سپری شدن روند تکمیلی پرونده، منتشر و در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

احمدرضا بهرامی افزود: برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت، جلساتی گرفته و دستوراتی صادر شد و با عنایت حضرت زهرا (س) و با تلاش همه دست‌اندرکاران امنیتی استان چهارمحال و بختیاری، دادستان، اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و نیروهای انتظامی استان در همان روزهای اول شناسایی و در کمتر از یک هفته دستگیر شد.

وی گفت: در خصوص این فرد با رعایت موازین شرعی و قانون، رسیدگی‌های لازم برابر ضوابط و مقررات انجام شود و حکم مقتضی صادر گردد.

رئیس کل دادگستری گفت: به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و کشور که احساسات آن‌ها در پی این حادثه جریحه‌دار شده است، این اطمینان را می‌دهم که دادگستری چهارمحال و بختیاری در اسرع وقت و با دقت تمام، طبق موازین شرعی و قانونی به موضوع رسیدگی و عامل یا عوامل این گستاخی را به سزای عمل خود خواهد رساند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهرکرد تندیس چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم