Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   سردار مهری فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور  گفت :این افراد در فضای مجازی اقدام به فروش آثار فرهنگی تقلبی و بدلی می‌کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پاسگاه‌های انتطامی و کلانتری‌ها انتظامی استان برای حفاظت از میراث فرهنگی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تعامل و همکاری خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

ایجاد بیش از ۴۰۰ شغل در بخش صنایع‌دستی خراسان شمالی

سرهنگ مطهر‌ی زاده گفت : هم اکنون ۹ یگان حفاظت نیروی انتظامی فعال است که یکی از این یگانها، یگان حفاظت از میراث فرهنگی است در این مراسم سرهنگ حاجی زاده بعنوان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان معرفی و از خدمات سرهنگ قنبرزاده فرمانده قبلی این یگان قدردانی شد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری میراث فرهنگی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان