Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:05:08 GMT

شکست سنگین برنتفورد در غیاب قدوس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۸۰۱۷

شکست سنگین برنتفورد در غیاب قدوس

تیم فوتبال برنتفورد در دیداری معوقه که بازیکن ایرانی‌اش هم در آن فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، متحمل یک شکست خارج از خانه شد.

به گزارش مشرق، در یکی از دو دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، تیم‌های فوتبال ساوتهمپتون و برنتفورد در ورزشگاه سنت‌ماری برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با پیروزی ۴ بر یک ساوتهمپتون به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که سامان قدوس هافبک هجومی ایرانی تیم برنتفورد نیمکت‌نشین بود، تیم میزبان با گل یان بدنارک در دقیقه پنج پیش افتاد. ویتالی یانلت در دقیقه ۲۳ گل تساوی را برای برنتفورد به ثمر رساند، اما هم‌تیمی او آلوارو فرناندس (دروازه‌بان) در دقیقه ۳۷ دروازه خودی را باز کرد تا ساوتهمپتون دوباره پیش بیفتد.

«قدیس‌ها» در نیمه دوم دو گل دیگر هم زدند که اولی در دقیقه ۴۹ توسط آرماندو بروخا بود و دومی در دقیقه ۷۰ توسط چی آدامز. با این گل‌ها خیال تیم میزبان از بابت کسب پیروزی آسوده شد و در نهایت هم این تیم با کسب پنجمین برد فصل خود ۲۴ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

قدوس و یارانش هم با قبول نهمین شکست‌شان در این فصل ۲۳ امتیازی ماندند و به رده سیزدهم جدول سقوط کردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت لیگ برتر انگلیس سامان قدوس ساوتهمپتون برنتفورد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

 اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

 

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد