Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-  تیم لبنیات هراز در هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان ساپیای تهران و هورسان رامسر در مریوان مهمان راه‌یاب ملل این شهر است.

شاگردان بهروز عطایی با ۱۰ برد، شش باخت و ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول در حالی در خانه به مصاف سایپا می‌روند که شکست دادن این تیم تهرانی برایشان نباید کار سختی باشد

سایپا روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و از ۱۶ بازی گذشته خود ۱۰ باخت در کارنامه دارد و در جدول نیز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی قرار دارد

اگرچه لبنیات هراز آمل با برد در این بازی در جدول سوم نخواهد شد، اما آملی‌ها که در رقابت تنکاتنگی با شهداب یزد هستند نمی‌خواهند دستخوش تهدید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هورسان رامسر که در بازی قبلی شهرداری ارومیه را توانسته بود شکست دهد اگرچه با ۶ برد در رده دوازدهم قرار دارد، اما شیرینی برد بازی قبلی مقابل تیم دوم جدول این تیم رامسری را به تکرار پیروزی امیدوار کرده است.

راه‌یاب ملل مریوان نیز بعد از باخت هفته گذشته مقابل پاس گرگان، یک پله سقوط کرد و در رده ششم جدول قرار دارد در خانه می‌خواهد پیروز این جدال باشد تا هم باخت هفته گذشته را جبران کند هم جایگاهش را بهبود ببخشد.

حضور هوادارانی که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند بلامانع است به شرط آنکه فقط ۳۰ درصد ظرفیت سالن باید پر شود

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لبنیات هراز هورسان رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود