Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@23:35:23 GMT

یک سوله بزرگ تجهیزات پزشکی قاچاق در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۸۵۷۸

یک سوله بزرگ تجهیزات پزشکی قاچاق در همدان کشف شد

گروه استانها-یک سوله بزرگ تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی قاچاق در همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی اکبر کریم پور، معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان صبح امروز اظهار داشت: یک سوله بزرگ تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی قاچاق توسط سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در پی رصد اطلاعاتی یک سوله بزرگ تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی قاچاق توسط سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) با همکاری بازرسین سازمان صمت استان همدان کشف و ضبط شد. 

این مقام مسئول ادامه داد: در این سوله تعداد 12 قلم کالا شامل ماسک سه لایه، دستکش جراحی، دستکش معاینه، الکل صنعتی، مایع ضدعفونی کننده، سرنگ، دستمال کاغذی، انژوکت و... به ارزش یک میلیارد و500 میلیون ریال کشف شد.

وی عنوان‌کرد: ارزش کالاهای آرایشی و بهداشتی کشف شده نیز یک میلیارد و200 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دشتستان با تلاش سربازان گمنام دستگیر شدکشف پول‌شویی 360 میلیارد ریالی در شیراز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)/ متهم بازداشت شد

معاون روابط عمومی سپاه استان  همدان گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی وصدور حکم در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

انتهای پیام/742/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه انصارالحسین ع کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خیر نیکو کار عیسی اکرامی برای احسان مرحوم رضا قهرمانی داماد این خانواده ، یک دستگاه سروفیوژ برای  استفاده در آزمایشگاه ، یک دستگاه فتوتراپی جهت استفاده در بخش نوزادان و یک دستگاه تورنیکت جهت استفاده در اتاق عمل بیمارستان  مهر امام علی تکاب به این بیمارستان اهدا کرد.

 برای تهیه تجهیزات اهدایی این خیر تکابی  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه  شده است.

 

دیگر خبرها

  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان