Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در نشست مشترک با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز افزود: هم اکنون منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان قطب صنعتی استان توانسته با تامین زیر ساخت های مناسب  بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی  درحوزه های مختلف فعال نماید. 

 وی همچنین به موضوع احیا واحد های راکد و نیمه راکد تولیدی در این منطقه نیز اشاره کرد و گفت : در راستای از بین بردن موانع پیش پای صنعتگران و همچنین بازگشت این واحد های نیمه فعال به چرخه تولید اقداماتی در این منطقه انجام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ثناگو مطلق اضافه کرد : طی سال گذشته  حدود ۱۰ واحد در این منطقه با اقدامات صورت گرفته که بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند به چرخه تولید بازگشتند همچنین با فعالیت دوباره  این واحدها زمینه اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شد. 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد : تسهیل و تسریع در روند سرمایه گذاری فعالان اقتصادی امری است که باید در کشور به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود تا با حمایت از این بخش بتوانیم شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم .

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود. فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها البرز مقام معظم رهبری فرودگاه پیام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز مقام معظم رهبری سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز مقام معظم رهبری فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید