Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهار‌شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، ممفیس گریزلیز به مصاف گلدت استیت واریرز رفت. در این دیدار تیم ممفیس موفق شد با درخشش جا مورانت با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۸ گلدن را شکست دهد و بیست و نهمین پیروزی خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار گلدن استیت علی رغم درخشش و تریپل دبل استفان کری نتیجه بازی را واگذار کرد و پس از گذشت ۴۰ بازی شکست‌های گلدن ۲ رقمی شد. ممفیس در چند بازی اخیر تیم‌های صاحب نام را زمین گیر کرده است که در نوع خود جالب است. روز گذشته ممفیس لیکرز را هم شکست داد. ممفیس در حال حاضر در حال حاضر با ۲۹ پیروزی و ۱۴ شکست در رده چهارم جدول کنفرانس غرب جایگاه خود را تثبیت کرده است. گلدن استیت هم در این دیدار دهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۳۰ پیروزی و ۱۰ شکست در رده دوم کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار جا مورانت از ممفیس با کسب ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم استفان کری از گلدن استیت با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم لس آنجلس کلیپرز مقابل دنور ناگتس صف آرایی کرد. در این دیدار تیم کلیپرز با امیر کافی بازیکن جوان خود موفق شد در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۸۷ بر ۸۵ بروکلین را شکست دهد تا بیست و یکمین پیروزی برای کلیپرز در رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت شود. در این دیدار علی رغم دبل نیکولا یوکیچ و آرون گوردون برای دنور این تیم در ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار کرد. کلیپرز در حال حاضر با ۲۱ پیروزی و ۲۱ شکست در رده هشتم جدول کنفرانس غرب قرار گرفته است. دنور ناگتس هم در این دیدار نوزدهمین شکست خود در فصل جاری NBA را ثبت کرد و با ۲۰ پیروزی و ۱۹ شکست به رده ششم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار امیر کافی از کلیپرز با کسب ۱۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم آرون گوردون از دنور ناگتس با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و یک پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، نیکولا یوکیچ هم با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۸ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و دومین بازیکن برتر تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

اوکلاهما سیتی تاندر ١١٨ – ١٢٢ واشنگتن ویزاردز فینیکس سانز ٩٩ – ٩۵ تورنتو رپترز دیتریوت پیستونز ٨٧ – ١٣٣ شیکاگو بولز گلدن استیت ١٠٨ – ١١۶ ممفیس گریزلیز مینی سوته تیمبرولوز ١٢۵ – ١٢٨ نیو اورلینز پلیکانز دنور ناگتس ٨۵ – ٨٧ لس آنجلس کلیپرز

بیشتر بخوانید 

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۱ دی)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا اخبار بسکتبال لیگ بسکتبال آمریکا لیگ بسکتبال بهترین بازیکن پاس منجر به گل بامداد امروز کنفرانس غرب گلدن استیت دنور ناگتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی