Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: با توجه به گذشت بیش از شش ماه از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده هستیم.

به گزارش ایسنا ۲ تیرماه سال جاری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران رخ داد که به جان باختن مهشاد کریمی - خبرنگار ایسنا - و ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا - و مصدومیت بیش از ۲۰ خبرنگار و عکاس دیگر انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با وجود گذشت بیش از شش ماه از وقوع این اتفاق دلخراش، یکی از وکلای دم می‌گوید که پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

پرتو برهانپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۶ آذرماه قرار عدم صلاحیت از طرف دادسرای عمومی و انقلاب نقده صادر و پرونده برای رسیدگی به دادسرای ارومیه ارسال شد.

وی تاکید کرد: با وجود گذشت بیش از شش ماه از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران فوت دو خبرنگار و مصدومیت عده‌ای زیاد اما هنوز پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و روند بررسی این فاجعه ملی بسیار کند است بنابراین خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده هستیم.

برهانپور در پایان در پاسخ به این پرسش ایسنا که آیا با توجه به قرار داشتن پرونده در مرحله مقدماتی تحقیقات آیا امکان تغییر متهمان وجود دارد، گفت: این احتمال وجود دارد. تا زمانی که قرار نهایی جلب دادرسی یا منع تعقیب صادر نشود، امکان تغییر متهمان وجود دارد. در حال حاضر راننده اتوبوس متهم ردیف اول و دو نفر از مدیران اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی و یکی از مدیران استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه به عنوان متهم ردیف دوم شناخته شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهشاد کریمی ریحانه یاسینی واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست ستاد احیای دریاچه ارومیه سازمان محیط زیست ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام