Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:52:05 GMT

واریز یارانه نقدی دو مرحله ای امشب

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۹۳۱۰

واریز یارانه نقدی دو مرحله ای امشب

یارانه نقدی طرحی بود که از زمان ریاست جمهوری خاتمی مطرح شده بود اما در زمان احمدی نژاد یارانه نقدی به مردم پرداخت شد.یارانه نقدی ماهانه برای هر نفر 45 هزار تومان است .در دولت جدید بحث افزایش یارانه نقدی برای هر نفر بارها مطرح شده است و جدیدا اخبار ضد و نقیضی از مبلغ قطعی یارانه نقدی به گوش می رسد اما هنوز همان 45 هزار تومان به حساب افراد پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارانه نقدی به صورت بن کارت پرداخت می شود

احتمالاً برنامه دولت این است که در سه ماه اول سال آینده یارانه را به شکل نقدی به مردم پرداخت کند اما در ماه‌های بعدی یارانه ناشی از حذف ارز 4200 تومانی به شکل بن کارت یا همان کارت های الکترونیک به مردم داده می‌شود

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در پایان نشست دیروز کمیسیون متبوعش گفت:‌ دولت در جلسه کمیسیون تلفیق رسماً اعلام کرد که ارز ترجیحی 4200 تومانی در بودجه سال آینده نداریم و در لایحه تنها ارز با نرخ ETS خواهیم داشت. وی با بیان این که دولت تقریباً 250 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه و بن کارت کنار گذاشته است، اظهار کرد: بر همین اساس احتمالاً برنامه دولت این است که در سه  ماه اول سال آینده یارانه را به شکل نقدی به مردم پرداخت کند اما در ماه‌های بعدی یارانه ناشی از حذف ارز 4200 تومانی به شکل بن کارت یا همان کارت های الکترونیک به مردم داده می‌شود. از سوی دیگر میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز جزئیات طرح پیشنهادی دولت برای پرداخت یارانه نان را تشریح کرد. وی گفت: طرح (که زمان اجرای آن بستگی به مصوبات مجلس دارد) به این گونه است که در هنگام خرید افراد از نانوایی با کارتی که در اختیار مردم هست، به نانوا قیمت جدید پرداخت می شود، ولی از فردی که نان را می خرد، قیمت قبل کسر می شود. این طرح در بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در دست اقدام است. همچنین فعلاً بیشتر بحث نهاده ها (برای اصلاح ارز 4200) مطرح است و دارو و نان در مرحله بعدی قرار دارند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه نقدی بن کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می‌شود.

فارس در خبری نوشت: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

بنا بر پیگیری خبرنگار، هدیه روز معلم مبلغ ۲ میلیون تومان است که امشب واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود