Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر جشنواره مردم فیلم عمار خوزستان با بیان اینکه ۷۰۰ اثر از خوزستان ‌در ‌جشنواره عمار شرکت کرد، گفت: ‌آثار منتخب این جشنواره ‌در سینما اکسین اهواز ‌اکران می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدرضا آقاجری صبح امروز در نشست خبری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان اظهار ‌‌داشت: این جلسه افتتاحیه اکران‌های دوازدهمین جشنوراه فیلم مردمی عمار است که دبیر خانه افتتاحیه جشنوراه تصمیم گرفت نشست خبری استان خوزستان را در شهرستان امیدیه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنو‌اره عمار در واقع جشنوراه فرهنگی هنری است که در کشور برگزار می‌شود به نام حضرت عمار (ع) است که دلیل آن بعد فتنه 88 برخی از دوستان دغدغه‌مند در کشور این جشنوراه را بنا نهادند که امسال دوازدهمین دوره آن برگزار می‌شود.

شکستن قاب حمایت، انحصار و خط قرمزها ویژگی شاخص جشنواره عمار استنامزدهای بخش "مستند" و "داستانی" جشنواره عمار معرفی شدندافتتاحیه جشنواره عمار|"دستکش ننه عصمت" در دستان گرافیست دهه هفتادی و "نشان استقلال" به یک مهندس رسید!مردم چگونه می‌توانند فیلم‌های جشنواره عمار را تماشا کنند؟

‌دبیر اکران مردمی جشنوراه عمار استان خوزستان بیان کرد: حضرت عمار (ع) یکی از صحابه امام علی بود که در جنگ صفین به شهادت رسید و نامگذاری آن را مقام معظم رهبری بعد از فتنه 88 در ‌خطبه خود سخنی را که امام علی (ع) فرمودند اشاره کرد که گفته بود این عمار عمار کجاست؟

آقاجری عنوان کرد: اگر به تاریخ اسلام رجوع کنیم حضرت علی (ع) در لشکر خود دو نماد داشتند که یکی از آن نماد شجاعت و غیرت شهید مالک اشتر از صحابه سپاه امام علی (ع) بود و دیگری نیز بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در فتنه ها بود حضرت عمار بودند که. نماد بصریت بودند.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی و رهبری امام خامنه‌ای می‌بینم که برخی از یاران ایشان برجسته‌تر هستند که نماد غیرت و شجاعت مانند شهید سلیمانی هستند که نماد آگاهی بخشی و بصیرت در این زمان آیت الله مصباح یزدی هستند.

دبیر اکران مردمی فیلم عمار استان خوزستان تصریح کرد: جشنوراه عمار به این صورت بود که خلأیی که بعد از فتنه 88 به وجود آمد نیاز بود کسانی ورود کنند براساس دیدگاه‌های انقلاب اسلامی که در میدان دیدبان حرکت انقلاب اسلامی باشند.

وی خاطر نشان کرد: در زمان 8 سال جنگ تحمیلی کسانی مانند شهید آوینی‌ها بودند که رشادت‌ها و دلاوری‌های دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال دادند.

دبیر جشنواره مردم فیلم عمار خوزستان اظهار کرد:  فراخوان این جشنواره اوایل مهرماه اطلاع‌رسانی و بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره عمار در تهران ارسال شد و حدود 700 اثر از خوزستان نیز در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: آثار ارسال شده از خوزستان به این جشنواره از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده و اکران‌های عمومی جشنواره مردمی عمار خوزستان از امروز ‌آغاز و از پنجم تا هشتم بهمن‌ماه 50 اثر منتخب خوزستان و تعدادی از آثار منتخب کشور در سینما اکسین اهواز به اکران در می‌آیند.

لطفی برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی فیلم سازی، ایده پردازی و گرافیک را از برنامه‌های فرعی این جشنواره عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان جشنواره عمار فیلم عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی شب گذشته ۹ اردیبهشت ماه در جمع پرشور مردم اکومال کرج در ۵ سانس برگزار شد.

در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عباس جمشیدی‌فر ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما «تمساح خونی» را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

سپس جواد عزتی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

وی یادآور شد: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست. دستتان را می بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی تا امروز صدرنشین جدول فروش ۱۴۰۳ بوده است و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند و پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6092127

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج