Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:27:03 GMT

بیش از ۳۵ کیلوگرم هروئین در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۹۵۸۱

بیش از ۳۵ کیلوگرم هروئین در همدان کشف شد

سرهنگ «جمشید باقری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند موادمخدر و بارگیری یک محموله به مقصد شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر خودروی قاچاقچی هروئین را در ورودی شهر همدان شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف و یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: در این راستا یکی از عوامل مرتبط با این قاچاقچی نیز شناسایی و در بازرسی از منزل وی نیز موادمخدر جاسازی شده کشف شد.

سرهنگ باقری ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر همدان در این عملیات ها ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند و ۲ دستگاه خودرو متعلق به این افراد توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهمان از افراد بومی همدان هستند افزود: برای این افراد پرونده تشکیل و برای سیر مراحل تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان شهر همدان مواد مخدر کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان شهر همدان مواد مخدر نیروی انتظامی همدان شهر همدان مواد مخدر کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد