Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌های خراسان شمالی نیاز مبرم به احداث پست فوق توزیع دارند، اظهار کرد: در حال حاضر امکان ایجاد انشعاب جدید به مشترکین جدید صنایع و معادن و کارخانجات جدید وجود ندارد و این موضوع با تحقق شعار سال همخوانی ندارد.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه مشترکی که با حضور معاون محترم برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو برگزار شد، علاوه بر تاکید بر نگاه ویژه وزارت نیرو در اصلاح شبکه‌ها و نوسازی تجهیزات حوزه برق، در خصوص تسریع و اخذ مجوزهای لازم جهت احداث پست فوق توزیع گفتگو و قول مساعد در این زمینه نیز اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نبودِ پست فوق توزیع در شهرستان‌های مذکور مشکلات جدی را برای کارخانجات و صنایع و مشترکین استان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع، نیاز است که این اتفاق در استان بیفتد و پیگیری‌های مختلفی از وزارت نیرو انجام شده است.

وحیدی گفت: به زودی پست فوق توزیع در بجنورد، مانه و سملقان و گرمه احداث می‌شود.

کد خبر 5397912

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد وحیدی شركت های توزیع برق صنایع آلاینده ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا واکسن کرونا عکس استانها ایلام شیوع کرونا سانحه تصادف سویه اومیکرون کرونا پست فوق توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی