Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، «به یاد من باش» عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه پراکنده کتاب است که تصمیم گرفته در ۸۰۰ نقطه استان تهران بساط کتابش را پهن کند. بوستان‌ها، دانشگاه‌ها، پارک‌ها، ایستگاه‌های مترو، مساجد، مدارس، شرکت‌ها و هر مکان پرتردد و پرتجمع هدف این نمایشگاه کتاب دفاع مقدس است.

مجمع ناشران دفاع مقدس، این طرح گسترده فرهنگی را با مشارکت موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس از هفته دفاع مقدس آغاز نموده و تا دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر پاسدار دکتر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عصر روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه از لجستیک «به یاد من باش» بازدید به عمل آورد و به دست اندرکاران این طرح عظیم خدا قوت گفت.

مجمع ناشران دفاع مقدس در آینده نزدیک این طرح را در سطح کشور به اجرا درخواهد آورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد باقری مجمع ناشران دفاع مقدس رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟