Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@21:48:50 GMT

فیدلیتی بهمن موتور هم 5 ستاره کیفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۹۹۹۴

فیدلیتی بهمن موتور هم 5 ستاره کیفی شد

ظاهر زیبا و امکانات فوق العاده دو خودرو بهمن موتور تا کنون با استقبال زیاد از سوی خریداران قرار گرفته و توانسته در ارزیابی آذر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) پنج ستاره کیفی را بدست آورد.
فیدلیتی در جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تأیید وزارت صمت، رده کیفی پنج ستاره را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزشیابی کیفی خودروها که براساس استانداردهای ملی اجرا می شود به عیوب خودرو در حین تولید پرداخته و کیفیت خودروها را در زمان خروج از خط تولید مورد ارزیابی قرار می دهد. رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس از تولید و در حین مصرف توسط مشتریان نیز سنجیده می شود.
در ارزشیابی ها و همچنین نتایج نظرسنجی مشتریان که با رعایت معیارها و شاخص هاي تعیین شده در استانداردهاي ملی صورت می گیرد، خودروها در 5 کلاس قیمتی رتبه بندي شده و به هر کدام از آنها از 1 تا 5 ستاره کیفی تعلق می گیرد.
در حال حاضر طبق گزارش آذر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سگمنت SUV تنها دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور توانسته 5 ستاره کیفی را بدست آورند.
گروه بهمن تا کنون هر محصولی که به بازار عرضه کرده به موازات آن پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات و تامین قطعات با کیفیت را هم لحاظ کرده است. گفتنی است تمامی عاملیت های خدمات پس از فروش بهمن موتور آموزش های لازم در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان دیگنیتی و فیدلیتی را دیده اند و این اطمینان را می دهد که طی دوره گارانتی و پشتیبانی 10 ساله برای قطعات یدکی این خودروها پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس فیدلیتی دیگنیتی بهمن موتور مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بهمن موتور ستاره کیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند