Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجتبی ورمقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از ۱۵ ساعت تلاش مستمر و پیگیرانه یک سردخانه غیرمجاز نگهداری مرغ منجمد فاقد هویت در یک کارگاه جوشکاری در شهرک صنعتی شماره یک سنندج توسط اکیب های اداره کل دامپزشکی شناسایی شد. 

وی ادامه داد: در این سردخانه سه هزار کیلوگرم مرغ قطعه بندی منجمد فاقد هویت کشف و ضبط و پرونده این تخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی کردستان از شهوندان خواست فرآورده های خام دامی از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی تهیه و به تاریخ تولید و انقضای محصول توجه کنند و موارد مشکوک را از طریق سامانه پیغام گیر شبانه روزی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

جریمه نقدی برای قاچاق داروهای دامی در دیواندره

مسوول حقوقی اداره کل دامپزشکی کردستان نیز با اشاره به شکایت این اداره کل از فردی که اقدام به قاچاق داروهای دامی کرده بود، اظهار داشت: پس از کشف مقادیری داروی دامی قاچاق در شهرستان دیواندره، فرد خاطی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد .

آرش معزی افزود: مقام قضایی پس از مطالعه پرونده و رویت مستندات،حکم قطعی جریمه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت صادر و به متهم ابلاغ کرد.

کشف تخم مرغ بدون ضوابط نشانه‌گذاری دامپزشکی

رییس شبکه دامپزشکی دهگلان از توقیف محموله تخم مرغ فاقد ضوابط نشانه گذاری سازمان دامپزشکی خبرداد که در حال توزیع و پخش در سطح شهرستان بود.

 شهرام کریمی اظهار داشت: پیرو بازدید کارشناس و بازرس بهداشت عمومی این شبکه از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی دهگلان، عامل پخش تخم مرغ، اقدام به توزیع تخم مرغ بدون رعایت ضوابط نشانه گذاری بر اساس دستورالعمل سازمان دامپزشکی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی قبلی به عوامل توزیع و متصدیان مراکز عرضه در خصوص رعایت بهداشت و ضوابط عرضه فراورده‌های خام دامی علاوه بر ضبط ۳۴ شانه تخم مرغ، نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی جهت رسیدگی اقدام لازم انجام شد.

جمعیت دامی استان کردستان حدود ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) و ۲۰۰ هزار راس دام سنگین (گاو و گوساله) است.

هم اکنون در استان ۷۶۸ واحد پروش طیور شامل مرغداری گوشتی، تخم گذار و جوجه ریزی، پرورش بوقلمون و شترمرغ با ظرفیت سالانه ۱۷ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۵۴۹ قطعه فعال است.

استان کردستان یکی از مناطق دام خیز و دامپرور کشور محسوب می‌شود که تولید سالانه آن حدود ۲۴ هزار تُن گوشت قرمز و ۱۸۱ هزار تن شیر است.

برچسب‌ها کردستان دام و طيور شهرک صنعتی سنندج بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دام و طيور شهرک صنعتی کردستان دام و طيور شهرک صنعتی سنندج بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم

استاندار کردستان در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سنندج، زمان بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان، مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سنندج احصا و مورد بررسی قرار گرفت.

برخی از پروژه‌های مسکن ملی با مشکلاتی از قبیل تأمین مالی، آزاد سازی تسهیلات بانکی و کمک‌های آورده متقضایان و موانع حقوقی مواجه بودند که استاندار وعده رسیدگی آن را داد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج؛ درباره آخرین وضعیت پروژه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر حدود 8 هزار واحد در شهر سنندج در مراحل مختلف آماده‌سازی و ساخت و ساز است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته و امیدواریم تا پایان نیمه اول امسال مورد بهره‌برداری و تحویل متقاضیان داده شود.

استاندار کردستان اذعان کرد: برخی از پروژه‌های مسکن ملی نیز با مسائل و مشکلاتی از قبیل تأمین مالی، آزاد سازی تسهیلات بانکی و کمک‌های آورده متقضایان و موانع حقوقی مواجه بودند که رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: هدف از این بازدید احصا مسائل و مشکلات این پروژه‌ها از نزدیک بود تا روند اجرای پروژه‌ها تسریع و از فصل عمرانی موجود بتوانیم بیشترین استفاده را داشته باشیم.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: در سفرهای شهرستانی نیز یکی از برنامه‌ها بازدید از پروژه‌های مسکن ملی خواهد بود.

در ادامه وضعیت پروژه‌های مسکن ملی در سنندج را به صورت ویدئویی از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد