Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:18:28 GMT

فیلم‌های ایرانی جشنواره وزول فرانسه معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۰۸۲۱

فیلم‌های ایرانی جشنواره وزول فرانسه معرفی شدند

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی در وزول فرانسه میزبان چند فیلم بلند، مستند و انیمیشن از سینمای ایران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی در وزول فرانسه از تاریخ ۱ تا ۸ فوریه (۱۲ تا ۱۹ بهمن) برگزار خواهد شد و «مجبوریم» ساخته رضا درمیشیان در بخش رقابتی فیلم‌های بلند، «جاده خاکی» به کارگردانی پناه پناهی در بخش پیش‌نمایش، «آشو» ساخته جعفر نجفی در بخش رقابتی مستند، «موج سبز» به کارگردانی علی صمدی احدی در بخش تاریخ در پس‌زمینه به نمایش گذاشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در بخش تمرکز بر سینمای جاده ابریشم نیز فیلم‌های «سفر قندهار» ساخته محسن مخملباف، «جزیره آهنی» به کارگردانی محمد رسول‌اُف و «۳ رُخ» از جعفر پناهی به نمایش گذاشته می‌شوند. 

«یک روز، یک کلاغ» ساخته عبدالله علیمراد، «کلاغی که می‌خواست قوی‌ترین باشد» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده و «گنجشک و پنبه دانه» ساخته مرتضی احدی سرکانی هم انیمیشن‌های ایرانی در بخش مخاطبان جشنواره وزول فرانسه هستند. 

امسال لیلا حاتمی بازیگر ایرانی در راس هیات داوران بخش مسابقه فیلم‌های بلند بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی وزول در کشور فرانسه حضور دارد و در کنار «سوها عارف» فیلمنامه‌نویس فلسطینی، «زیگ دولای» کارگردان اهل کشور فیلیپین و «یرلان نورموخامبتوف» کارگردان قزاقستانی فیلم‌های جشنواره را داوری خواهند کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم های آسیایی وزول فرانسه وزول فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر

مدافع ایرانی السد در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام شش بازی به پایان رسید و در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با چهار گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک گل به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

حزباوی در تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر که توسط روزنامه استاد الدوحه انتخاب شد قرار گرفت.

این بازیکن ایرانی که در نخستین فصل حضورش در السد در بیشتر بازی های در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست نمایش خوبی در قهرمانی تیمش از خود نشان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد