Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات بسکتبال با حضور 6 نامزد تایید صلاحیت شده روز 6 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در مورد انتخابات بسکتبال اظهار داشت: این انتخابات قرار بود  روز 19 دی ماه برگزار شود، اما به دلیل بحث صلاحیت‌ها به تعویق افتاد و حالا قرار است روز 6 بهمن برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه چند نفر تایید صلاحیت شده‌اند، گفت: 6 نامزد تایید صلاحیت شده‌اند و و در انتخابات شرکت می‌کنند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در مورد اینکه آیا سرپرست انتخاب می‌شود یا خیر، عنوان کرد: با توجه به اینکه دوره ریاست 4 ساله رامین طباطبایی فردا به پایان می‌رسد، به احتمال زیاد وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون را فردا انتخاب می‌کند تا مجمع را برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

 احمد وحیدی اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک