Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا علیخوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تامین اعتبار این پروژه ها از محل منابع داخلی و  سرفصل انرژی شرکت توانیر است.

وی با بیان اینکه در بجنورد ۱۷۸ پروژه با اعتبار  ۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اجرا شده است افزود: در اسفراین نیز ۷۲ پروژه  با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، در شیروان ۸۳ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، مانه و سملقان ۷۵ پروژه با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، گرمه و جاجرم ۹۴ پروژه با اعتبار  ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، فاروج ۶۳ پروژه با ۱۲ میلیارد و ۸۰۰  میلیون تومان و در راز و جرگلان  ۷۴ پروژه با اعتبار هفت میلیارد تومان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد این پروژه ها روستایی است افزود: در دهه فجر نیز از طرحهای برق رسانی به پنج روستا با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان بهره برداری می شود.  

علیخانی افزود: امسال در ۱۲۵ روستا هم طرح های اصلاح شبکه فشار ضعیف و قوی و جا به جایی تیرهای برق انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعداد پروژه های عمرانی از محل اعتبارات استانی نسبت به پروژه هایی که با اعتبارات توانیر اجرا شده است ناچیز بود به طوری که فقط هشت پروِژه عمرانی با اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرا شد که نسبت به سال قبل ۵۱ درصد کاهش دارد.

قائم مقام شرکت توزیع برق استان افزود: ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از مجموع اعتبارات استان صرف تامین زیرساخت و تامین برق،  رفع افت و خیز ولتاژ و مانند آن شده است.

وی افزود: با بهره برداری از طرح های برق رسانی دهه فجر همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار جمعیت استان برق دار و ۹۹.۷  درصد خانوارهای استان برق خواهند داشت.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که هم اینک ۹۹.۷ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند و  ۳۸۵ هزار مشترک برق در بخشهای تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاوزی وجود دارد.

از تعداد مصرف کنندگان برق در خراسان شمالی۵۳ درصد مشترکان خانگی استان خوش مصرف، ۳۰ درصد کم مصرف و تنها ۱۷ درصد پر مصرف هستند.

برچسب‌ها بجنورد انرژی برق مصرف بهینه برق خراسان شمالی شركت توزيع نيروی برق خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انرژی برق مصرف بهینه برق بجنورد انرژی برق مصرف بهینه برق خراسان شمالی شركت توزيع نيروی برق خراسان شمالی میلیون تومان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم