Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، دکتر عبدالله آقا علیخانی با بیان اینکه تخطی از قانون عامل اصلی انحراف‌های مدیران سازمان‌ها است، اظهار کرد: مدیران باید با قوانین دستگاه مربوطه اطلاع داشته باشند، اما متأسفانه بسیاری از انتصاب‌ها سیاسی است و مدیر منصوب شده به دلیل آشنا نبودن با قوانین مرتکب تخلف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاعلیخانی با اشاره به ضرورت احراز صلاحیت اخلاقی، علمی و اجرایی و فنی، تصریح کرد: در انتصابات مدیران صرفاً صلاحیت‌های اخلاقی مورد بررسی قرار می‌گیرد لذا برای بررسی سایر صلاحیت‌ها نیازمند اصلاح مقررات هستیم، از این رو مدیران جدید الانتصاب در استان باید تمامی ابعاد و شاخص‌های مدیریتی را در خود تقویت نمایند.

وی با بیان اینکه شهرداری، بیشترین شکایت‌ها و پرونده‌های تشکیل شده در این سازمان را به خود اختصاص داده است افزود: در سال جاری بالاترین آمار شکایت‌های مطرح شده در بازرسی کل استان قزوین به شهرداری، سپس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی مربوط بوده است.

آقاعلیخانی ادامه داد: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، حدود ۵۸۷ فقره شکایت خصوصی و حدود ۷۶۳ فقره گزارش عمومی فساد در مجموع هزار و ۳۰۰ گزارش رسمی در سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات بازرسی کل استان ثبت شده است که عمده ی ورودی‌های موصوف، مربوط به سازمان‌هایی است که مراجعات بیشتر و خدمات متنوع‌تری ارائه می‌دهند.

بازرس کل استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال ۷۰ نفر از طرف سازمان بازرسی استان قزوین به هیئت‌های تخلفات و حدود ۵۰ نفر هم به مراجع قضائی برای برخورد قانونی معرفی شده‌اند.

مدیر ارشد نظارتی استان با تاکید بر توجه دقیق مدیران به گزارش‌های هشداری سازمان بازرسی، افزود: هدف اصلی سازمان بازرسی در وهله اول پیشگیری از وقوع تخلف و جرم در دستگاه‌های اجرایی است که بدین منظور گزارش‌های هشداری متعددی به سازمان‌های مختلف در استان ارسال شده است؛ فلذا چنانچه دستگاهی به این هشدارها توجه نکرده و ترک وظیفه کند، مشمول برخورد قانونی می‌شود.

بازرس کل قضائی استان قزوین با اشاره به تغییر کاربری‌های غیر مجاز در استان تصریح کرد: امسال بیش از هزار و ۳۰۰ مورد تغییر کاربری در استان قزوین شناسایی شده است، که از این تعداد تا به امروز به ۹۰۰ پرونده تغییر کاربری رسیدگی شده است.

کد خبر 5398052

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین انتصاب مقامات ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا عکس استانها مراسم تودیع و معارفه شیوع کرونا واکسن کرونا ایلام خسارات سیلاب استان قزوین کل استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست