Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان «علیرضا قاسمی فرزاد» در دیدار با مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: علاوه بر مزیت‌های فضای مجازی و اینترنت باید مراقب آسیب‌های این فضا باشیم، لذا طراحی پیوست‌های فرهنگی یکی‌از اولویت‌هایی است که در طرح‌های توسعه‌ای باید لحاظ شود. 

وی گفت: مقدمات لازم برای استفاده تمام نقاط استان از ظرفیت فضای تجارت الکترونیک فراهم شود و این مجموعه زمینه‌ای برای تمرکز بر امر بازاریابی و افزایش میزان صادرات استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با اعمال تحریم‌های گسترده با هدف جلوگیری از رشد و توسعه کشور و ایجاد مشکلات اقدامات ارزشمندی از سوی مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان انجام شد که قابل قدردانی است. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات، تهدیدهای تحریم‌ را به یک فرصت تبدیل کرده و گام‌های بلندی را در مجموعه خود برداشتند. 

وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های امروز انسانی در بخش‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و  فرهنگی در بستر اینترنت و فضای مجازی صورت می‌پذیرد گفت: با توجه به تغییر گسترده‌ ذائقه در فعالیت‌های مجازی، ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های مورد نظر در این فضا، فراهم شود. 

استاندار همدان افزود: سیاست دولت سیزدهم در راستای جهش تولید و رونق فضای کسب و کار،  بهره مندی از ظرفیت فضای تجارت الکترونیک برای هر فردی حتی در دورافتاده ترین مناطق کشور است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: استان همدان دارای محصولات ممتاز جهانی همچون مبل و منبت، انگور، کشمش، گردو و سفال است که باید به شیوه نوین و روزآمد بازارهای جهان را به تصاحب خود در بیاورد. 

وی ادامه داد: در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان نیز تاکید شد که باید میزان صادرات استان در سال آینده ۲ برابر شود و تحقق آن مستلزم، تمرکز بر تولید و همچنین مفهوم بازاریابی در سطح وسیع و بین‌المللی است. 

استاندار همدان گفت: تمرکز بر مفهوم بازاریابی، بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ارتباطی ممکن و میسر نخواهد شد. 

قاسمی فرزاد اضافه کرد: طبق مطالعه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، موضوع کیفیت خدمات ارتباطی، یکی از سه مشکل اصلی استان همدان است که باید تدابیری اندیشیده شود که تمامی موانع برطرف و این معضل را به شکل کامل از میان برداشت.

وی ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات پیش‌رو در استان، از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود؛ زیرا در فضای تجارت الکترونیک نمی‌توان تنها بر تولید کالا یا خدمات تمرکز کرد، بنابراین موضوع بازاریابی بر پایه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است. 

استاندار همدان گفت: اگر مجموعه مدیریتی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در حوزه خدمت‌رسانی به مردم با مشکلی برخورد کردند، ما حامی و پشتیبان آن‌ها خواهیم بود. 

مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، با وی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کردند.

برچسب‌ها ارتباطات و فناوری اطلاعات شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان پیوست فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد ارتباطات و فناوری اطلاعات شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان پیوست فرهنگی ارتباطات و فناوری اطلاعات استاندار همدان قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری