Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «علیرضا منصوریان» ‌در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هوادار، اظهار داشت: دیدار با هوادار برای تیم ما به دلیل نزدیکی ۲ تیم در جدول رده‌بندی، دشوار است. امیدوارم بازیکنان ما آسیب‌های روحی که به دلیل مشکلاتی مالی در این روزها دیده‌اند را فراموش کنند.

وی افزود: سه روز پس از این دیدار باید در جام‌حذفی به مصاف خیبر خرم آباد برویم و سپس با ذوب‌آهن بازی داریم به همین دلیل تمرینات و اردوی خود را در تهران پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در این هفته بچه‌ها دریافتی داشته باشند چراکه بازیکنان ما در خطر فسخ قرارداد هستند و مسوولان باشگاه نیز شبانه روز در حل تلاش برای تامین منابع مالی هستند.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: اگر فردا سه امتیاز را کسب کنیم، با توجه به مشکلات عدیده صنعت‌نفت نتیجه بدی نیست. آماده کردن یک تیم زخمی خیلی سخت است. نیم فصل دوم همیشه خسیس است و امتیاز گرفته کار دشواری خواهد بود.ما ستاره‌های جوان و خوبی داریم و بزودی ستاره‌های آبادانی معرفی خواهند شد و حتی یک یا دو بازیکن ما اگر تمام وقت خود را برای فوتبال بگذارند، حتما به تیم ملی خواهند رسید.

منصوریان در مورد جدال با «رضا عنایتی» در دیدار فردا گفت: جدالی با رضا ندارم او رفیق و برادرم است. عنایتی تیم خوبی را آماده کرده و پاسخگوی جایی نخواهد بود. برای این تیم زحمت کشیده شده و نفرات خوبی را در اختیار دارد.

از ساعت ۱۵ فردا (پنجشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم هوادار تهران میزبان صنعت نفت است.

هم اکنون، صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد و هوادار با ۱۴ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاده است.

برچسب‌ها هوادار تهران صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان رضا عنایتی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان هوادار تهران صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان رضا عنایتی لیگ برتر فوتبال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک

تیم ریشه دار و پرقدمت صنعت نفت آبادان با تحمل شکستی دیگر مقابل یک تیم تازه تاسیس تهرانی، قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شد و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول است.

به گزارش تابناک ورزشی، نفت آبادان با فراز کمالوند هم نتوانست از خواب بیدار شود و بعید است در هفته‌های پایانی معجزه ای رخ دهد. حالا باید منتظر دومین تیم سقوط کننده باشیم که جدال سنگینی بر سر آن در جریان است.

تیم هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان شجاعی خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

صنعت نفت که مدت‌هاست خود را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته اول معرفی کرده است، امروز هم در خانه هوادار شکست دیگری را تجربه کرد تا شاگردان فراز کمالوند هرچه بیشتر به سقوط نزدیک شوند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که میثم تهیدست و فرشاد محمدی‌مهر از صنعت نفت و کریم اسلامی، امین پورعلی و محمد میری از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • هوادار صفر - صنعت نفت یک
  • هوادار صفر - صنعت نفت صفر
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت