Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان قدس رضوی در کنفرانس علمی بین‌المللی امام باقر(ع) که به همت عتبه عباسیه برگزار خواهد شد، حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، کنفرانس علمی بین‌المللی امام باقر(ع) از رویدادهای مهمی است که همه ساله به همت عتبه عباسی همزمان با میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) در آستانه اول رجب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفرانس امسال در هشتمین دوره از برگزاری، با هدف ترویج سبک و سیره امام باقر(ع)، در محورهای «نقش امام باقر(ع) در زدودن انحرافات اخلاقی» و «انحرافات اقتصادی و فکری» تدارک دیده شده است و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط؛ رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان سخنران در این رویداد حضور دارد.

یکی از اهداف حضور رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این رویداد مهم، افزایش ارتباط علمی بین این دانشگاه با دانشگاه الکفیل حضرت عباس(ع) است.

از دیگر برنامه‌های اعزام رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این کنفرانس، علاوه بر سخنرانی، معرفی آثار تولید شده مجموعه آستان قدس رضوی با محوریت امام محمد باقر(ع)، برقراری ارتباط با اساتید و روسای دانشگاه‌های عراق، حضور در نشست‌های مختلف، ارائه مقالاتی مختلف با محوریت سبک زندگی امام باقر(ع) و... از برنامه‌های مشارکت آستان قدس رضوی در این کنفرانس بین‌المللی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم رضوی امام باقر ع آستان قدس رضوی امام باقر ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد