Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کنارک با اشاره به اینکه آب ۹۵ درصد منازل تخلیه شده است، گفت: با توجه به اینکه کنارک در یک گودی قرار گرفته است، هنوز ۵ درصد منازل علی رغم اینکه آب را از حیاط منازل خود تخلیه می‌کنند، اما دوباره آب بالا می‌آید؛ تا پایان این هفته دیگر مشکلی در آبگرفتگی منازل نخواهیم داشت.  عبدالغفور حوت در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی‌ها پس از سیلاب اخیر در شهرستان کنارک گفت: ۲ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی در اثر سیل اخیر در شهرستان کنارک دچار آبگرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بارش ۱۸۹ میلیمتری طی ورود سامانه اول و نیز بارش ۱۴۵ میلیمتری باران با ورود سامانه دوم به این شهرستان افزود: ارتش، سپاه، بسیج، هلال احمر و آبفا برای کمک رسانی به مردم و تخلیه آب از منازل و معابر عمومی شهرستان کمک فراوانی کردند.   
فرماندار کنارک با اشاره به اینکه آب ۹۵ درصد منازل تخلیه شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه کنارک در یک گودی قرار گرفته است، هنوز ۵ درصد منازل با اینکه مدام آب را از حیاط منازل خود تخلیه می‌کنند، اما دوباره آب بالا می‌آید؛ تا پایان این هفته دیگر مشکلی در آبگرفتگی منازل نخواهیم داشت. 
حوت خاطرنشان کرد: هلال احمر نزدیک به هزار تخته چادر درسطح شهرستان توزیع کرده است و اقلام مورد نیاز شهروندان نیز پخش شده است.  
وی با اشاره به انجام بازرسی منازل آسیب دیده از سیل برای تعیین خسارات گفت: خیرین نیز برای انجام ایزوگام سقف منازل در حال همکاری هستند. معابر و فاضلاب شهرستان بر اثر سیل خسارت دیدند که میزان آن به ستاد مدیریت بحران اعلام شده است.
فرماندار کنارک یادآور شد: وزیر نیرو به نمایندگی هیئت دولت هفته گذشته به شهرستان کنارک آمده و از مناطق بازدید کرد، در پی ارائه گزارش مصوبات و تسهیلات خوبی برای رسیدگی به مناطق سیلزده شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

بیشتر بخوانید: معاون استاندار هرمزگان: دریچه‌های سد میناب را برای کنترل سیلاب باز کردیم معاون استاندار فارس: هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و اراضی کشاورزی در سیل اخیر آسیب دیدند
انتهای پیام/ برچسب ها: سیلاب فاضلاب شهرستان کنارک سامانه بارشی تخلیه آب منازل وزیر نیرو معابر عمومی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیلاب فاضلاب شهرستان کنارک سامانه بارشی تخلیه آب منازل وزیر نیرو معابر عمومی فرماندار کنارک شهرستان کنارک درصد منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند