Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@16:15:33 GMT

۲ خودروی بهمن موتور ۵ ستاره شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۱۸۸۴

۲ خودروی بهمن موتور ۵ ستاره شدند

فیدلیتی و دیگنیتی تنها SUVساخت ایران هستند که ۵ ستاره کیفی را دریافت کردند.

به گزارش مشرق، ظاهر زیبا و امکانات فوق العاده دو خودرو بهمن موتور تا کنون با استقبال زیاد از سوی خریداران قرار گرفته و توانسته در ارزیابی آذر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  (ISQI) پنج  ستاره کیفی را بدست آورد. 

فیدلیتی در جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تأیید وزارت صمت، رده کیفی پنج ستاره را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارزشیابی کیفی خودروها که براساس استانداردهای ملی اجرا می شود به عیوب خودرو در حین تولید پرداخته و کیفیت خودروها را در زمان خروج از خط تولید مورد ارزیابی قرار می دهد. رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس از تولید و در حین مصرف توسط مشتریان نیز سنجیده می شود.

در ارزشیابی ها و همچنین نتایج نظرسنجی مشتریان که با رعایت معیارها و شاخص های تعیین شده در استانداردهای ملی صورت می گیرد، خودروها در ۵ کلاس قیمتی رتبه بندی شده و به هر کدام از آنها از ۱ تا ۵ ستاره کیفی تعلق می گیرد.

در حال حاضر طبق گزارش آذر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سگمنت SUV تنها دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور توانسته ۵ ستاره کیفی را بدست آورند.

گروه بهمن تا کنون هر محصولی که به بازار عرضه کرده به موازات آن پیش بینی های لازم  برای ارائه خدمات و تامین قطعات با کیفیت را هم لحاظ کرده است. گفتنی است تمامی عاملیت های خدمات پس از فروش بهمن موتور آموزش های لازم در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان دیگنیتی و فیدلیتی را دیده اند و این اطمینان را می دهد که طی دوره گارانتی و پشتیبانی ۱۰ ساله برای قطعات یدکی این خودروها پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت خودرو اخبار خودرو بازار خودرو بهمن موتور خودروی فیدلیتی ستاره بهمن موتور خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ستاره کیفی بهمن موتور ۵ ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه

گریت‌وال موتور مدل ۲۰۲۴ Ora ۳ خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، Ora ۳، ۲۰۲۴ به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می‌دهد، دو رنگ خارجی جدید برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های سیاه شده و عملکرد شارژ V ۲ L عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند. یک فرمان دو پره، صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و یک پنل شارژ بی‌سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

تریم پریمیوم به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می‌شود، در حالی که تریم لوکس به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های کمک رانندگی پیشرفته L ۲ ارائه می‌شود.

قدرت تولیدی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می‌شود که حداکثر توان ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۲ نیوتن متر را تولید می‌کند. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می‌شود: ۴۰۱ کیلومتر و ۵۰۱ کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora ۳ تاکنون وارد بازار‌های آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از ۲۲۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور قصد دارد تا Ora ۳ را به ۹۲ کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه‌آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora ۳ از حدود ۱۴۶۰۰ دلار آغاز و تا ۱۸۷۰۰ دلار ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد