Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@19:32:52 GMT

فریب کودکان با آب نبات

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۱۹۳۲

فریب کودکان با آب نبات

زن آدم ربایی که برای دزدیدن کودکان آنها را با "آب نبات "‌فریب می داد وپس از سوار کردن بر خودرواش می دزدید بازداشت شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل ازکرایم،‌ پلیس لاس وگاس آمریکا اعلام کرد زن آدم ربایی که کودکان را با آب نبات فریب داده بود را بازداشت کرده است.
اطلاعات پلیس نشان میدهد که متهم "‌شارون کرنلی "‌47 ساله با استفاده از اب نبات کودکان را اغوا کرده و می دزدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش دستگیری متهم آمده است که راننده " شارون" به کودکانی که از مدرسه به خانه می آمدند نزدیک می شد و به آنها می گفت که با او بیایند و برای سوار کردنشان از آب نبات استفاده می کرد.
یکی از کودکان به پلیس گفت زنی که پلیس معتقد است شارون بوده به او نزدیک شده و گفته است که " آب نبات دارد" و سوار ماشینش شود.
ماموران با پسر 8 ساله مصاحبه کردند که به آنها گفت زن شیشه اش را پایین انداخته و گفت: سوار ماشین شو، من شیرینی دارم. آب نبات دارم اما پسر بچه با زدن یک سنگ به شیشه خودروی زن به سمت خانه اش پا به فرار گذاشته است. 
با شکایت اعضای خانواده چند کودک پلیس این زن را به عنوان آدم ربا بازداشت و به زندان منتقل کرد.

انتهای پیام/

---

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آب نبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا