Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:24:00 GMT

آخرین مهلت بخشودگی جرایم معوق رانندگی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۲۴۴۷

آخرین مهلت بخشودگی جرایم معوق رانندگی اعلام شد

ایسنا/فارس رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: برابر مصوبه هیئت دولت و مجوز مجلس شورای اسلامی، مهلت بخشودگی دوبرابری جرائم رانندگی سال ۹۹ تا پایان دی ماه است و نسبت به تمدید آن هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

سرهنگ صادق سلیمی چهارشنبه ۲۲ دی به خبرنگاران گفت: در مهلت تعیین شده برای بخشودگی جرائم، کُل جریمه‌ها اعم از تسلیمی و الصاقی که به علت پرداخت نشدن در مهلت ۶۰ روزه دو برابر شده باشد به اصل جریمه تبدیل و دیر کرد آنها بخشیده می‌شود

وی افزود: بخشودگی جرائم مربوط به جرائمی می شود که تا پایان سال ۹۹ اعمال شده اند و شامل جرایم کلیه سال ها بجز امسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان یاد آور شد: طرح بخشودگی از روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه امسال شروع و تا پایان دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و هنوز برای تمدید آن تصمیم گرفته نشده است.

سلیمی با اشاره به بکارگیری تجهیزات جدید توسط پلیس راهور در خصوص شناسایی رانندگان متخلف در کنار سامانه‌های الکترونیکی گفت: بر این اساس خودروی رانندگانی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند توسط مأموران پلیس راه و راهور در معابر درون و برون شهری توقیف و تا زمان پرداخت دیون معوق در پارکینگ متوقف می شوند.

این مقام ارشد پلیس فارس از هموطنانی که دارای جرائم معوقه هستند خواست از فرصت باقیمانده استفاده و نسبت به تسویه کردن جرائم خودروی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جرایم رانندگی بخشودگی جرایم رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است