Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان کرد: آبان ماه امسال وقوع یک فقره سرقت از گاوصندوق یک شرکت خصوصی در محدوده میدان "انقلاب" اعلام شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کشف 300 فقره چک سرقتی در تهران

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که اعضای یک باند چند نفره دست به سرقت زده اند و پس از ورود به داخل شرکت و تخریب گاوصندوق،  800 فقره چک بانک های مختلف، ارزهای خارجی و تعدادی رایانه به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال  ربوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: تحقیقات پلیسی در راستای شناسایی سارقان ادامه داشت تا اینکه در استعلام های پلیسی مشخص شد  2 فقره از چک های سرقتی به بانک حواله شده است.

شناسایی حامل های چک های سرقتی

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی حامل های چک های سرقتی افزود: متصرفان چک ها مدعی شدند چک ها را به ازای دریافت دیون شان در اختیار دارند و از سرقتی بودن آن بی اطلاع هستند و بدین ترتیب کارآگاهان در چند عملیات پیچیده پلیسی خرج کننده چک های سرقتی را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دستخال با بیان اینکه از مخفیگاه مالخر  300 فقره چک سرقتی کشف شد، ادامه داد: متهم در پی جویی های انتظامی به  مالخری چک های سرقتی معترف و اظهار داشت: به مدت 2 سال است که به خرید چک های سرقتی می پردازد.

وی توضیح داد: با دستگیری مالخر اموال سرقتی،  اعضای باند سارقان شرکت خصوصی نیز شناسایی و هر 4 متهم پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهشان در محدوده شهر "ری" دستگیر شدند.

 به گفته این مقام انتظامی اعضای این باند برای کشف سایر جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گاوصندوق چک سرقتی سرقت چک های سرقتی اخبار حوادث کشف سرقت از گاوصندوق گاوصندوق چک سرقتی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد بهنوش طباطبایی اینستاگرام بهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی تست روانشناسی در تصویر سارا و نیکا فرقانی ترلان پروانه قیمت دلار چک های سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان