Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" در دیدار "محمود مقامی" مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و "محمدرضا براتی درمیان" مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی به اهمیت اطلاع‌رسانی و جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی در راستای توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بالاخره بعد از سال‌ها، دولت سیزدهم برای ما دولت کریمه شهیدان رجایی و باهنر را تداعی می‌کند افزود: آنچه در اصل اهمیت دارد "انقلاب" است و مردم انقلابی، دولتی تشکیل داده‌اند که از آن بوی دولت شهیدان رجایی و باهنر استشمام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در گذشته عده‌ای بین مردم و دولت جدایی ایجاد کردند که این مساله نه به نفع خودشان بود و نه به نفع مردم و متاسفانه ضایعات و ریزش‌های زیادی را به همراه داشت.

وی گفت: آنچه تاکنون از دولت سیزدهم دیده‌ایم، احیای ارزش‌ها و تاکید بر مسائل انقلابی بوده و الحمدالله دولت دینی و مردمی در حال تلاش و فعالیت است که باید همه این دولت را کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: استاندار خراسان جنوبی، انسان هوشیار، صادق و خوبی است و اینکه در حوزه روابط عمومی تاکید کرده‌اند که "شخص‌محور" نباشید و "دولت‌محور" فعالیت کنید، نشان از تفکر و هوشیاری ایشان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در هر کاری که هستیم "حجت الهی را مد نظر داشته باشیم" که عین ایمان است تصریح کرد: این چند روزی که هستیم، نباید بی‌تفاوت باشیم و اگر توفیق الهی نداشته باشیم به معنای این است که نتوانسته‌ایم هیچ توفیقی کسب کنیم.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار به تشریح جایگاه روابط عمومی و اهمیت این حوزه در اطلاع‌رسانی پرداخت و گفت: تاکید شخص استاندار، انعکاس اخبار در حد استاندارد است و اینکه در انعکاس اخبار و خدمات از بزرگنمایی بپرهیزیم.

محمود مقامی افزود: اینکه در انعکاس اخبار شخص‌محوری ملاک نباشد و خدمات دولت لحاظ شود، از تاکیدات مقام عالی دولت در استان است که فصل‌الخطاب ما در مجموعه روابط عمومی است.

استاندار خراسان جنوبی هفته جاری در احکام جداگانه، "محمود مقامی" را به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و "محمدرضا براتی درمیان" را به عنوان مشاور رسانه‌ای استاندار منصوب کرد.

برچسب‌ها روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند دولت سیزدهم سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند دولت سیزدهم سید علیرضا عبادی روابط عمومی استانداری روابط عمومی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی

 داوری استاد گروه چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه توسعه ارائه خدمات تخصصی چشم پزشکی، مورد نیاز استان است اعلام کرد و گفت: یکی از پیشرفته ترین دستگاه‌های حذف عینک و رفع عیوب انکساری چشم در مرکز فوق تخصصی و چشم پزشکی نور بیرجند نصب و راه اندازی می‌شود. 

وی افزود: برای اولین بار در بیرجند، این کلینیک بخش خصوصی با یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دنیا ( لیزر تکنولاس آلمان  NEW 317 TENE O2 ) در رفع عیوب انکساری چشم آماده خدمت رسانی به همشهری‌ها و هم استانی‌ها است.

داوری بیان کرد: با خرید این دستگاه پیشرفته و دستگاهای جانبی تشخیصی دیگر از جمله دستگاه توپوگرافی ارب اسکن (orb scan)  و تومی (Tommy)  و دستگاه ابرومتری ( Z WAVE)  مجموعه تجهیزات چشم پزشکی استان تکمیل شده است.

استاد گروه چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: تا قبل از این بیماران به استان‌های مجاور خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان مراجعه می‌کردند که با نصب و راه‌اندازی این دستگاه بیماران نیاز به عزیمت به خارج  استان و تحمل رنج سفر و هزینه‌های اضافی نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: لیزیک و یا PRK  به معنی لیزر در ضخامت قرنیه بوده (Laser Assisted in Situ Keratomileusis LASIK) و این عمل در افرادی که نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم دارند، موثر بوده و باعث کاهش وابستگی فرد به عینک و لنز تماسی می‌شود.

داوری با بیان اینکه بهبودی بینایی در لیزیک چشمگیر و سریع است، گفت: بیشتر افراد روز بعد از عمل، بدون نیاز به عینک یا لنز تماسی قادر به رانندگی هستند که با این حال تا رسیدن به بینائی نهایی و کامل، حدود دو تا سه هفته و در بعضی موارد چند ماه زمان لازم است.

استاد گروه چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از مباحث مهمی که در عرصه چشم پزشکی مطرح است بحث جراحی روی قرنیه بری رفع عیوب انکساری است که با ابداع دستگاه اگزایمر یک انقلاب در این زمینه در جهان رخ داده است و با دستگاه اگزایمر با کنترل رایانه‌ای، در ضخامت قرنیه بیمار با لیزر تغییراتی داده می‌شود و عیوب انکساری چشم بیمار برطرف می‌شود.

 وی بیان کرد: برای مطلوب بودن عمل لیزیک  و یا PRK «مهارت جراح» و «دقت دستگاه» حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد