Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: با توجه به گذشت بیش از شش ماه از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده هستیم.

به گزارش ایمنا، پرتو برهانپور اظهار کرد: ششم آذرماه قرار عدم صلاحیت از طرف دادسرای عمومی و انقلاب نقده صادر و پرونده برای رسیدگی به دادسرای ارومیه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود گذشت بیش از شش ماه از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران فوت دو خبرنگار و مصدومیت عده‌ای زیاد اما هنوز پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و روند بررسی این فاجعه ملی بسیار کند است بنابراین خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده هستیم.

برهانپور در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به قرار داشتن پرونده در مرحله مقدماتی تحقیقات آیا امکان تغییر متهمان وجود دارد، گفت: این احتمال وجود دارد. تا زمانی که قرار نهایی جلب دادرسی یا منع تعقیب صادر نشود، امکان تغییر متهمان وجود دارد. در حال حاضر راننده اتوبوس متهم ردیف اول و دو نفر از مدیران اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی و یکی از مدیران استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه به عنوان متهم ردیف دوم شناخته شده‌اند.

دوم تیرماه سال جاری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران رخ داد که به جان باختن مهشاد کریمی (خبرنگار ایسنا) و ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) و مصدومیت بیش از ۲۰ خبرنگار و عکاس دیگر انجامید. حالا با وجود گذشت بیش از شش ماه از وقوع این اتفاق دلخراش، یکی از وکلای دم می‌گوید که پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

منبع: ایسنا

کد خبر 548342

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین وضعیت پرونده مهشاد و ریحانه حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده واژگونی اتوبوس خبرنگاران حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته