Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای شهر اهواز گفت: اینکه کارگران از جمع‌آوری زباله و پسماند خودداری کنند و سلامت شهروندان را به خطر بیندازند، پذیرفتنی نیست، شهردار منطقه ۶ نیز باید ضمن حل این مشکل از مردم عذرخواهی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمع آوری نشدن زباله‌های منازل در برخی محلات اهواز سبب شده مردم گلایه مند و نگران از وضعیت موجود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند پرداخت نشدن مطالبات از سوی شهرداری منطقه 6 به کارگران سبب شد تا آن‌ها دست از کار بکشند و این موضوع سبب انباشت زباله در محلات کم‌برخوردار این منطقه شده است و یا اینکه برخی پیمانکاران جمع آوری نکردن زباله‌ها را ابزاری برای دریافت مطالبات خود می‌دانند که در هرصورت دود این رفتار به چشم مردم می‌رود.

برهمین اساس خبرنگار تسنیم تلاش کرد تا با امیر کعبی، شهردار منطقه 6 اهواز تماس گرفته و موضوع را بررسی کند که متأسفانه این مقام مسئول صحبتی در این خصوص نکردند.

دخل و خرج شهرداری اهواز برابر نیست/ شهرداری 1700 میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب داردشهرداری اهواز و آبفا برای مهار آب‌های سطحی آمادگی داشته باشند53 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اهواز تخصیص داده شد

در ادامه به سراغ سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز رفتیم، وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در خصوص اعتراض کارگران شهرداری منطقه 6 اهواز و عدم پاسخگویی شهردار اظهار داشت: به طور حتم بازدید و گفت‌وگویی با مردم منطقه 6 و کوی انقلاب در رابطه با مدت زمانی که عدم فعالیت کارگران و اهمال کاری پیمانکاران مناطق موجب انباشت زباله در این منطقه شده را جویا خواهیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن عذرخواهی از مردم بابت بروز این مشکل عنوان داشت: مردم بدانند حق و حقوق نیروها و کارگران شهرداری باتوجه به نظر شورا و شهردار اهواز پیش از حقوق کارمندان پرداخت شده است، این کارگران نیز یک سری مطالباتی دارند که باید پیگیری و انجام شود.

محمودی تصریح کرد: اینکه کارگران از جمع آوری زباله و پسماند خودداری کنند و سلامت شهروندان را به خطر بیاندازند، پذیرفتنی نیست، پیمانکارانی که می‌خواهند به این روش ادامه دهند؛ دیگر جایی در این شهر ندارند.

وی در پایان گفت: پیمانکاران باید مشکلات این نیروها را حل کند نه صرفا این مشکلات را به گردن شهرداری بیندازند، شهردار منطقه 6 نیز باید ضمن حل مشکل و مصاحبه در این خصوص از مردم عذرخواهی کند.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای جمع آوری منطقه 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در حدود ۶۰ سال، زباله بهشهر و شهر‌های همجوار در زمینی در مجاورت این شهرستان دفن شده و موجبات اذیت و آزار مردم منطقه را فراهم کرده بود که با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری ‌پس از نیم قرن ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر‌اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله به صورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به اینکه از امروز کوچک‌ترین زباله‌ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولین شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره‌مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود