Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@00:07:32 GMT

چه رکوردهایی در انتظار استقلال است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۳۱۵۵

چه رکوردهایی در انتظار استقلال است؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با شکست 3 بر 2 مس رفسنجان با 32 امتیاز، صدرنشینی خود را تداوم بخشید. استقلال در چند فصل اخیر نتوانسته بود در پایان این هفته در صدر جدول قرار بگیرد و اگر هم در صدر بوده، به لطف تعداد بازی‌های بیشتر به نسبت رقیبانش بوده است. استقلال در صورتی می‌تواند قهرمانی نیم فصل اول را از دست بدهد که مقابل نفت مسجدسلیمان شکست بخورد و پرسپولیس با گل‌های زیادی فجرسپاسی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر استقلال فردا مقابل نفت به پیروزی یا تساوی دست پیدا کند، پس از 10 فصل قهرمان نیم فصل اول خواهد شد. آخرین بار در لیگ یازدهم، آبی‌پوشان با هدایت پرویز مظلومی در صدر جدول قرار گرفتند و قهرمان نیم فصل شدند، ولی در پایان فصل، قهرمانی به سپاهان رسید. همچنین استقلال نسبت به چند فصل گذشته به لحاظ امتیازگیری بهتر کار کرده است.

مهم‌ترین رکوردی که شاگردان فرهاد مجیدی می‌توانند به آن دست پیدا کنند، شکست ناپذیری در نیم فصل است که با برتری مقابل نفت مسجدسلیمان یا تساوی رقم خواهد خورد. بهترین خط دفاعی لیگ نیز در اختیار استقلال است و آنها در کنار مس رفسنجان بهترین خط حمله را به نام خود ثبت کرده‌اند، بنابراین استقلال در پایان نیم فصل اول علاوه بر صدرنشین بودن می‌تواند صاحب این رکوردها شود. باید دید استقلال می‌تواند این رکوردها را ثبت کند و در نهایت قهرمان شود یا همه چیز تغییر خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1125507 برچسب‌ها استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید قهرمان لالیگا شد

با شکست بارسلونا برابر ژیرونا، رئال مادرید به قهرمانی در این فصل لالیگا رسید.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ژیرونا در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا با این نتیجه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود.

در این دیدار  آندرئاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا گلزنی کردند و آرتم دووبیک، کریستین پورتو دو بار و  میگوئل گوتیرز برای ژیرونای شگفتی ساز گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال مادرید چند هفته زودتر قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی پیش از این دیدار با ۳ گل  براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو موفق به شکست کادیس شدند.

به این ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید.

این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

رئال مادرید باید این هفته در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بایرن باشد و می تواند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!