Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:32:36 GMT

آرتتا: بازیکنان بزرگ دوست دارند به آرسنال بیایند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۳۴۳۸

آرتتا: بازیکنان بزرگ دوست دارند به آرسنال بیایند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد بازیکنان دنیای فوتبال علاقمند به انتقال به این تیم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها فردا شب و در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مهمان لیورپول در استادیوم آنفیلد خواهند بود. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال در نشست خبری این دیدار اعلام کرد برخی از بازیکنان این تیم در مسابقه فردا شب غایب هستند و در مجموع شرایط خوبی بر اردوی توپچی ها حاکم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میکل آرتتا گفت: "شرایط تیم بی ثبات است. در هفته گذشته به دلایل زیادی بازیکنان فراوانی را از دست دادیم و سعی می کنیم خود را با شرایط وفق دهیم. غیبت این تعداد بازیکنان دلایل مختلفی  از جمله مصدومیت، ابتلا به بیماری کرونا و شرکت تعدادی از بازیکنان در جام ملت های آفریقا داشته است. شما هرگز نمی توانید چیزی را تضمین کنید، زیرا می دانید که گاهی شرایط در 10 ثانیه به طور کامل تغییر می کند. البته خواسته ما همیشه این است که بازی کنیم.

 

 

نتایج کاذب مثبت در اردوی لیورپول؟ این مسئله دیگر در کنترل ما نیست. اتحادیه فوتبال انگلیس مسئول بررسی وضعیت همه بازیکنان و تصمیم گیری در مورد برگزاری بازی یا لغو آن است.

 

شایعات خرید دوسان ولاهوویچ؟ واقعا متاسفم که شما را ناامید می کنم، اما می دانید که من در مورد شایعات بازار نقل و انتقالات صحبت نخواهم کرد. چیزی که من واقعا در ماه ژانویه می‌خواهم این است که هرچه بیشتر بازیکنانم آماده و سالم باشند و تا جایی که ممکن است با همین گذوه بازیکنان کار کنیم. پس از آن ما استراتژی خود را داشته و در صورت امکان آن را عملی خواهیم کرد.

 

از نظر تاریخی، آرسنال همیشه بهترین بازیکنان جهان را هدف قرار داده و بازیکنان نیز همیشه علاقمند به انتقال به این باشگاه بوده اند که که  این روندتغییر نکرده است. هر بار که با بازیکنی صحبت کردم، آنها خیلی مایل بودند که لباس آرسنال را بپوشند و این یک مزیت بزرگ برای ما است."

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم